پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
اینکه در کشور نیازمندی به وجود فیلتر‌های نظارتی قاعده‌مند و چارچوب مدار وجود دارد، قسمت اشتراکی بحث است و اینکه چه تفسیری و فهمی از صحبت‌های آقای کدخدایی می‌شود، بحثی دیگر. نگاه گرمتان را دعوت به تماشا می‌کنیم.
شعار سال: اگر کشور وفق قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام و تاکیدات مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران است. باید متکی بر سه رکن جمهوریت وابسته به قانون اساسی، اسلامیت برگرفته از دین مبین و انقلابی گری همراستا با راه امام باشد. هر گونه جابجایی و برهم زدن تعادل این سه رکن، مسلما با اهداف و آرمان‌های انقلاب مغایرت داشته و باید اصلاح گردد.

رضوانی خبرنگار صداسیما در برنامه بدون تعارف با سخنگوی شورای نگهبان، وارد گفتگو با آقای کدخدایی شده است. گفتگوی سازنده‌ای که شفاف کننده برخی از مسائل بوده و رافع برخی از شائبه‌ها. اما در همین گفتگو، بخش‌هایی وجود داشته که توجه برخی از کارشناسان را بخود جلب نموده است.

تعداد بازدید : 4

* پیشنهاد سخنگوی شورای نگهبان به بعضی از داوطلبان: کسانی که صلاحیتشان قبلا در شورای نگهبان تائید نشده مجددا ثبت نام نکنند.

بسیاری از جرائم در شناسنامه افراد زمانمند بوده و طی آن زمان باعث رفع محدودیت‌های اعمال شده قبلی می‌گردد. آیا سخنگوی محترم به عنوان یک حقوق دادن، به این مسئله توجه داشته اند؟ چرا سخنگوی محترم، اشتباهات احتمالی منجر به رد صلاحیت را هیچ انگاری نموده و نادیده گرفته اند؟ از همه این‌ها گذشته، بالندگی شیعه، به فقه پویای آن است. در فقه پویا، اجتهاد بر اساس شرایط زمانه صورت می‌گیرد، آیا سخنگوی محترم اعتقادی به این حوزه ندارند؟ چرا حضرت امام، ملاک را شرایط حال افراد دانسته اند؟ و.. این‌ها سوالاتی است که پیشنهاد می‌شود، آقای کدخدایی در خصوص آن‌ها شفاف سازی کنند. ناگفته نماند که برخی دیگر از کارشناسان، صحبت‌های کدخدایی را بشکل خاص برای جرائم اثباتی ویژه تفسیر نموده و چشم پوشی شورای نگهبان از سایر جرائم و تخلفات را بعنوان نوعی رویه معمول در این شورا می‌دانند.
تعداد بازدید : 4

 

*کدخدایی: ما محصولاتمان را نمی‌توانیم گارانتی کنیم!

کارشناسان معتقدند که شورای نگهبان در جریان تائید صلاحیت ها، نوعی مکانیزم گزینشی را دنباله گیری می‌کند. گزینشی که مبتنی بر پرونده قضایی- انتظامی- امنیتی افراد، تحقیقات محلی و شرح حال خود نامزدهاست. این در حالی است که مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۹، رویه‌ها و روند‌های گزینش در کل کشور را مورد انتقاد قرار داده و تاکید بر اصلاح ان داشتند. سوال اینجاست که آیا اصلاح رویه‌های گزینشی، شامل حال شورای نگهبان نمی‌شود؟

چرا آقای کدخدایی باید مدعی سخت گیری‌های حداکثری برای ورود نامزد‌ها باشند و از طرف دیگر، مدعی عدم گارانتی محصولات باشند. اگر قرار بر عدم گارانتی است، میزان تساهل و تسامح در پیش گرفته شده توسط شورای نگهبان باید بیشنر شود.
 
 
تعداد بازدید : 4

*کدخدایی: بررسی احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری بر اساس برنامه هایشان خواهد بود

با این ادعای آقای کدخدایی، مبنی بر اینکه احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری بر اساس برنامه هایشان خواهد بود، باید بیان داشت که از الان، کلیه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را رد شده بدانید. چون نه توان برنامه ریزی دارند و نه اعتقاد به برنامه‌های عموما کپی شده مدون گردیده توسط ستاد‌های خود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
من حس میکنم صحبت های ایشون خیلی تونسته خوراک خوبی برای زیر سوال بردن جمهوریت نظام تامین کنه و این اصلا خوب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین