پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از پاداش‌های اعطای به دولتی‌ها و اسپانسر تبلیغاتی "روحانی" در پارلمان خبر داد.
شعار سال: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: در چند سال گذشته رئیس جمهور در مراسم تقدیر از شهدای هسته‌ای به تعدادی از دولتی‌ها از جمله محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه نشان لیاقت و سکه پاداش داد.

وی با بیان اینکه در آن مراسم حدود ۲۱ نفر از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند که برای آن‌ها مزایای مادی داشت، ادامه داد: در بودجه سنواتی که در مجلس مصوب شده بود محل تامین سکه‌های که به دولتی‌ها داده شد مشخص نشده بود.

نماینده محلات در مجلس عنوان کرد: در تحقیق و تفحصی که آماده شده و در حال جمع آوری امضاء برای آن هستیم باید مشخص شود پاداش‌های که داده شده از کدام محل بودجه اش تامین شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس دومین تحقیق و تفحص کلید خورده از سوی نمایندگان را از اسپانسر‌های تبلیغاتی دور دوم ریاست جمهوری روحانی عنوان کرد و اظهار داشت: باید مشخص شود چه افرادی اسپانسر تبلیغات دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی بودند و پس از انتخابات در کجا‌ها پست گرفتند.

سلیمی اضافه کرد: در حال جمع آوری امضا برای این دو تحقیق و تفحص که محور‌های متعددی دارد، هستیم و در روز‌های آینده برای ارجاع به کمیسیون مربوطه تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۷۱۹۲، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین