پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۵۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر کشت صیفی جات با پساب، گفت: هیچ برداشت مستقیمی از تصفیه‌خانه جنوب اصفهان برای مصارف کشاورزی انجام نمی‌شود.
شعار سال: حسن ساسانی اظهار کرد: پساب تصفیه‌خانه جنوب اصفهان پس از تصفیه توسط شرکت آب و فاضلاب در پایین دست بند آبشار و به قصد انتقال به تالاب گاوخونی به منظور تأمین نیاز زیست محیطی آن و نه استفاده کشاورزی رهاسازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همواره با برداشت‌کنندگان مستقیم که غیرمجاز تلقی می‌شوند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: صحت فیلم منتشر شده در فضای مجازی تکذیب می‌شود و هیچ برداشت مستقیمی از این پساب برای مصارف کشاورزی انجام نمی‌شود.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر این که سامانه تلفنی ۳۸۴۸ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، تصریح کرد: همواره با برداشت‌کنندگان مستقیم که غیرمجاز تلقی می‌شوند، برخورد قانونی انجام و در صورت مشاهده و یا گزارش مردمی، پس از اخذ دستور دادستان ادوات آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایمنا، تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۱۸۴۴، www.imna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
معلوم نيست اين ها دارن با سرمايه ها و جان هاي مردم چه ميكنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
امیدواریم که بدینگونه باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین