پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه گفت: از نیمه دوم فروردین ماه سال جاری هفت روستای این بخش که با بحران کم آبی مواجه است با تانکر سیار آبرسانی می‌شود.
شعار سال: جمشید عزیزی افزود: اکنون آب شرب روستا‌های نوروز آباد، پل هواس، قلعه سلیمان خان، نظرگاه، بازیانی، کرکره و امیرآباد با بیش از ۱۵۵ خانوار و جمعیتی بیش از ۶۱۰ نفر از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام مجتمع‌های آبرسانی قلعه سلیمانخان با ۶ روستای زیرپوشش، ونه رنگینه، باباکوسه و هفت آشیان با ۲۵ روستای زیر پوشش با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۵۰ درصد در دست اجرا است و برای بهره برداری از آن‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات به صورت ویژه هستیم.

بخشدار کوزران در ادامه بهره برداری از چاه حفر شده در روستای قیسوند برای رفع مشکل کم آبی ۱۷ روستای این محور را خواستار شد و اظهار داشت: برای حفر چاه در اراضی کشاورزی تپه حسین خان و تامین بهینه آب شرب ۱۳ روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی خیبر باید اعتبارت لازم اختصاص پیدا کند تا مشکل کمبود آب روستا‌های این مجتمع برطرف شود.

عزیزی اضافه کرد: ۳۶ روستای بخش کوزران هنوز تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار نگرفته اند که امیدواریم این روستا‌ها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

وی گفت: ساماندهی و اجرای شبکه فاضلاب شهر کوزران، دغدغه اصلی شهروندان است و این مهم به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۴۲۹۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
وقتی یه مشکل ایجاد می‌شودتازه میفهمیم که مشکلات زیادی بوده و ما نمی‌دیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین