پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
مجموعه انیمیشن «خانواده آقای تهرانی»در معاونت هنری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران تولید شده است و بنا دارد با دستمایه‌قراردادن زندگی یک خانواده‌ی معمولی تهرانی، در زمانی کوتاه مسایل و دغدغه‌های شهروندان را با رویکردی آموزشی در حوزه‌های سلامت، شهروندی و ... بازگو کند.
شعارسال:این مجموعه که در معاونت هنری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران تولید شده است، بنا دارد با دستمایه‌قراردادن زندگی یک خانواده‌ی معمولی تهرانی، در زمانی کوتاه مسایل و دغدغه‌های شهروندان را با رویکردی آموزشی در حوزه‌های سلامت، شهروندی و ... بازگو کند.
این مجموعه برای انتشار در فضای مجازی منتشر شده است و سازمان در نظر دارد پس از دریافت بازخورد‌های اولیه، با اصلاح و تکمیل مجموعه، نسبت به تولید فصل‌های آتی آن در مناسبت‌ها و ایام مهم سال و یا در واکنش به اخبار و رویداد‌های مهم شهری و کشوری، اقدام کند.
 
تعداد بازدید : 7


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۰۷۵۰۹۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین