پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
در حالی نام‌نویسی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شده است که در میان چهره‌های شناخته شده می‌توان به محمود احمدی‌نژاد، رستم قاسمی و محمد عباسی اشاره کرد که برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند.
شعار سال: ثبت‌نام برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شده است. تالار وزارت کشور میزبان احمدی‌نژاد، رستم قاسمی و جمع دیگری از چهره‌های سیاسی پیشین و اکنون بود.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم با حاشیه و هیاهوی زیاد برای نام‌نویسی برای انتخابات پیش رو به وزارت کشور رفت. با جمعی از هواداران و تیم همراهش که شامل ثمره‌هاشمی، شیخ الاسلامی، مرتضی تمدن، جوانفکر و یکی از برادرانش می‌شد.
 
از فساد سازمان یافته تا تبعیض اشرافیت

احمدی‌نژاد گفت: «دروغ، فساد سازمان یافته، تبعیض اشرافیت مذهبی سیاسی و اقتصادی مردم را از اصلاح امور در چارچوب ساختار‌های موجود ناامید کرده است. حقیقتاً روالی که اکنون کشور اداره می‌شود امکان اصلاح وجود ندارد. همه ما باید برای اصلاح اساسی روند امور اقدام کنیم. اشکال اصلی کشور، نوع نگاه مدیریت کلان به مسائل کشور است. همه باید خود را برای یک اصلاح اساسی و خانه‌تکانی بزرگ و گسترده آماده کنیم.»

اما از دولت دهم چهره‌های دیگری نیز برای نام‌نویسی آمده بودند. رستم قاسمی، وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد با شاخه گلی در دست امروز دواطلب ریاست جمهوری شد. او پس از ثبت‌نام گفت: «معتقدم به دولتی مقتدر و انقلابی، با ترکیبی از جوانان و بانوان باصلاحیت، باتجربه و به دور از سیاست زدگی نیاز داریم.»
 
نامزد‌های ثبت نام کرده در دومین روز چه گفتند؟
همچنین صادق خلیلیان، وزیر جهادکشاوری دولت احمدی‌نژاد نیز برای ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمد عباسی، وزیر ورزش دولت احمدی‌نژاد نیز با نام‌نویسی در این دوره انتخابات گفت: «با احترام به کسانی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند به آنان می‌گویم نظام اجرایی کشور جای آزمون و تجربه نیست.»

محمد شریف ملک‌زاده مشاور محمود احمدی‌نژاد هم داوطلب شد. او گفت: «برنامه من پایان دادن به شعار است، زیرا در طول این ۴۲ سال ما فقط شعار دادیم و عملگرایی زیادی نداشتیم.»

از دیگر چهره‌هایی که  برای ثبت نام به وزارت کشور رفتند، حسن سبحانی، نماینده سابق مجلس بود که شعار خود را «اقتصاد بدون ربا» اعلام کرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس نیز که برای ثبت‌نام به تالار وزارت کشور رفته بود، گفت: «با دخترم و آقای ابوترابی از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازی‌های سیاسی مخالفم.»
 
محمدحسن قدیری ابیانه، دیپلمات پیشین نیز ثبت‌نام کرد. او گفت: «در راستای اهداف و آرمان‌های نظام حرکت خواهیم کرد.»

همچنین قدرتعلی حشمتیان، رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با شعار «آسایش دو گیتی، نه افراط نه تفریط» ثبت‌نام کردند.
 
ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۳۹۹۸۵، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
احمدی نژاد ورودش همیشه با حاشیه همراه است کاملا عادی است این رفتارها...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین