پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۵۰۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: یا باید همه مردم سطحشان را بالا بیاورند و یا مسئولین سطحشان را به کف جامعه نزدیک کنند.
شعار سال: سومین قسمت از برنامه «وقت انتخاب» با حضور محمد عباسی وزیر اسبق تعاون و ورزش و جوانان و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد. بخشی از محور‌های این گفتگو به شرح ذیل است:

- یا باید همه مردم سطحشان را بالا بیاورند و یا مسئولین باید سطحشان را به کف جامعه نزدیک کنند.

- بغض جهانگیری هم عجیب بود هم خنده‌دار. عجیب بود به دلیل اینکه این مجموعه تقریبا در تمام سال‌های بعد انقلاب بیشترین مسئولیت‌ها را داشتند. یعنی اگر هر اتفاقی بیفتد و ما بغض کنیم باید از خودمان بگوییم، مخصوصا الان کسی که ۸ سال در جایگاه بالای نظام تصمیم‌سازی قرار گرفته، همه اختیارات هم در اختیارش است چرا باید این طور برخورد کند.

- ماشینم دنای معمولی است و در محدوده بالای بلوار ارتش خانه دارم. به اعتبار اینکه پول از کجا بیاورم وارد انتخابات نشدم. الان در فضای مجازی نیاز به امکانات اقتصادی برای تبلیغ نیست.

کرونا باعث شده با دارا‌ها در زمینه تبلیغات مساوی شویم.
 
تعداد بازدید : 3
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نماوید، تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۸۶۳۲۹۷، www.namavid.com

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از فارس، تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۲۳۱۰۰۰۰۰۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین