پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری کشور آغاز شده و روز شلوغی برای داوطلبان و ستاد انتخابات پیش‌بینی می‌شود.
شعار سال: پنجمین و آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد وزارت کشور آغاز شد.

تا روز گذشته مجموعا ۳۰۴ داوطلب ثبت‌نام کرده و افرادی از جمله محمد عباسی، محمود صادقی، رستم قاسمی، فریدون عباسی، سعید محمد، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علی مطهری، علیرضا افشار، محمود احمدی‌نژاد و مصطفی تاج‌زاده برای راهیابی به ساختمان پاستور اسم نوشته‌اند.

مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۸ بوده و اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور دیروز اعلام کرده بود که مهلت نام‌نویسی تمدید نخواهد شد.

۸:۱۰ | علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

در همین رابطه، یک سایت نزدیک به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی نوشت: علی لاریجانی در تماس تلفنی با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، سبحانی ،مظاهری، نوری همدانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی ضمن تبریک عید سعید فطر در خصوص آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری با ایشان گفتگو کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی ضمن توصیه به در نظر گرفتن رضای الهی در امور، برای توفیق آقای لاریجانی در خدمت به مردم دعا و طلب خیر فرمودند.

همچنین آیات عظام جوادی آملی، مظاهری سبحانی و نوری همدانی ضمن تاکید بر نیاز کشور به فکر و شخصیت وی، برای توفیق ایشان دعا کردند.

نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی نیز ضمن تبریک عید فطر اظهار داشتند «ما همیشه دعاگوی حضرت عالی بودیم و برای خدمت به مردم برای شما آرزوی موفقیت داریم».

علی لاریجانی و محسن هاشمی ثبت‌نام کردند

لازم بذکر است که ثبت نام لاریجانی و بیان عبارت«حوزه اقتصاد نه دادگاه است نه پادگان» با موضع گیری و صحبت های حاشیه ای چندی مواجه شده و امیرآبادی، سعید محمد، زاکانی و برخی دیگر از سیاسیون ، بدان واکنش نشان داده اند.

۸:۰۵ | محسن هاشمی رفسنجانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

۸:۰۰ | آخرین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری لحظاتی قبل آغاز شد.

اعلام شده که مسعود پزشکیان، عزت‌الله ضرغامی و مصطفی کواکبیان امروز صبح به تالار وزارت کشور بیایند و انتظار است چهره‌های مطرحی همچون آیت‌الله رئیسی، اسحاق جهانگیری، محسن رضایی و علی لاریجانی امروز به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

محسن هاشمی‌رفسنجانی، علی‌اکبر صالحی، محمد شریعتمداری، محمدناظمی اردکانی و عباس آخوندی از دیگر چهره‌هایی هستند که پیش‌بینی می‌شود در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.
 
علی لاریجانی و محسن هاشمی ثبت‌نام کردند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۰۲۹۹۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین