پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
بعد از روز اول و دوم و اشاره به برخی از دلقک بازی‌ها و رفتار‌های ناپخته و هیجانی، در خبر حاضر به رفتار‌های وهن آمیز برای نظام انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم پرداخته می‌شود.
شعار سال: بار‌ها و بار‌ها تاکید کرده و می‌کنیم که بسیاری از این حضور‌های نابخردانه، توسط برخی از اتاق‌های فکر با اهدافی مثلا خیرخواهانه و منجر به افزایش مشارکت (جلب نظر مردم و حساس شدن به انتخابات و جریانان آن) برنامه ریزی و ساماندهی می‌شود. رویداد تراشی‌هایی که هینه‌ها و پیامد‌های ان بشدت از فوایدش بیشتر است.
چرا اتاق‌های فکر، بحث تقابل برنامه‌های نامزد‌ها و به چالش کشی مصدایق افشاگری‌ها را برای جلب نظر مردم مورد توجه قرار نمی‌دهند؟ چرا رویداد سازی ر به زمین هواداران نامزد‌ها و شکار لحظه‌ها نمی‌کشانند؟ چرا جلب نظر را به سمت تیم‌های مدیریتی معرفی شده توسط نامزد‌ها سوق نمی‌دهند؟ چرا جلب توجه را به سمت پرسیدن برخی سوالات شخصی- هیجانی و عاطفی از نامزد‌ها نمی‌برند؟ و..
باز تاکید می‌کنیم که حضور‌های نمایشی بعضا احمقانه، صرفا وهن برای نظام انتخابات کشور است. به نمونه‌هایی از حضور افراد حاشیه دار و حاشیه ساز در روز سوم توجه کنید.
تعداد بازدید : 10
"شادمان احمدی نژاد رزداز" از رضوانشهر با کت قرمز، برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
از نکات جالب حضور شادمان احمدی نژاد در ستاد انتخابات شباهت فامیلی با رئیس جمهور سابق و کت قرمز او بود که باعث جلب توجه رسانه‌ها شده بود.
شادمان احمدی نژاد در جمع خبرنگاران تاکید کرد میخواهم وزیر شادی داشته باشم. میخواهم از احمدی نژاد، میر حسین موسوی و سایر روسای جمهور در دولتم استفاده کنم.
احمدی نژاد عنوان کرد: میخواهم از محمود‌احمدی نژاد در زمینه مسکن، از خاتمی در روابط بین الملل، از میر حسین موسوی در زمینه سلامت اقتصادی و از حسن روحانی در زمینه حرف زدن استفاده کند.
گفتنی است در کارنامه کاری شادمان احمدی نژاد ریاست اداره زندان بخش حویق تالش و انزلی و مدیرعاملی باشگاه چوکای تالش دیده می‌شود.

روز سوم و رفتارهای وهن برای نظام انتخاباتی
رئیس جمهور شوم جلوی زلزله هولناک را می‌گیرم!

در میان کاندیدا‌های حاشیه‌ای انتخابات فردی هم حضور داشت که می‌گفت خواستار نجات بشریت و موجودات بود. علیرضا الوانی که از یاسوج آمده و ۴۶ ساله است و دیپلم دارد.او می‌گوید می‌تواند جلوی زلزله هولناک را بگیرد.
 
روز سوم و رفتارهای وهن برای نظام انتخاباتی
یکی از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری!
تعداد بازدید : 7
من با تیشه محصولات کشاورزی خودم آمدم تا کاندیدا شوم.

روز سوم و رفتارهای وهن برای نظام انتخاباتی
مجید قادری طنزپرداز، کمدین، نویسنده، شاعر و بازیگر که تازه‌ترین فعالیت او مربوط به سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است، امروز پنج‌شنبه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور، وارد کارزار انتخابات شد.
این بازیگر طنز که ظاهراً در اعتراض به «بی‌دروپیکر بودن فرایند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری» با یک گونی زرد در ستاد انتخابات کشور حضور یافته است، در مقابل وزارت کشور، در اظهارات خود گفت «دولت راحت خوران را تأسیس خواهد کرد». وی درباره چرایی به همراه داشتن گونی نیز اظهار داشت «با گونی آمده‌ام تا پر کنم و ببرم».
قادری که در بخشی از «استندآپ سیاسی» در سریال دادِستان به عنوان «ضایعاتی» حضور داشت، امروز نیز گفت «معروف به ضایعاتی است و به جای کابینه به مردم کابینت خواهد داد».
او اظهار داشت «می‌خواهیم وزارت خارجه را تعطیل کنیم، چون تحریم هستیم و فایده‌ای ندارد».
بازیگر به قرارداد ترکمنچای «ویلموتس»، نیز اشاره کرد و گفت «آن‌هایی را که به ویلموتس پول دادند به گاری خواهد بست تا بروند و شلغم بکارند».
تعداد بازدید : 8

یک داوطلب خاص دیگر در ستاد انتخابات
 
روز سوم و رفتارهای وهن برای نظام انتخاباتی
در ادامه ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات، جواد نصیرزاده، داوطلب ۶۲ ساله‌ای که از شهرستان زرقان شیراز آمده و به گفته خود دغدغه محیط زیست دارد.
او گفت که می‌داند که ردصلاحیت خواهد شد و حتی لیاقت و شایستگی رد صلاحیت هم ندارد، اما دلیل آمدنش را تنها مطرح کردن حرف دلش بیان کرد.
 
روز سوم و رفتارهای وهن برای نظام انتخاباتی
روز سوم و رفتارهای وهن برای نظام انتخاباتی
سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های ریاست جمهوری
تعداد بازدید : 6

صحبت‌های یک نامزد انتخابات که دیپلم تجربی دارد و آمده است کشور را نجات دهد!
 
در این باره بیشتر بخوانید: 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
جای تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
من حس ميكنتم مردم ما واقعا يه چيزيشون ميشه! كجاي دنيا اينطوريه اخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین