پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
اسحاق جهانگیری نفر دوم دولت و از اصلی‌ترین بانیان وضع موجود با بغض و اشک و آه و گلایه وارد وزارت کشور شد و از درد‌های مردم از جمله کاهش امید مردم، افزایش فساد و فقر و بیکاری و گرانی گلایه کرد! به نظر می‌رسد نامزد‌های جریان اصلاحات و کارگزاران از جمله لاریجانی و جهانگیری تمام تلاش خود را می‌کنند تا با حسن روحانی فاصله گذاری کنند!

شعار سال:آقای جهانگیری بر نتایج هشت سال مدیریت خودتان گریه می‌کنید؟

اسحاق جهانگیری نفر دوم دولت و از اصلی‌ترین بانیان وضع موجود با بغض و اشک و آه و گلایه وارد وزارت کشور شد و از دردهای مردم از جمله کاهش امید مردم، افزایش فساد و فقر و بیکاری و گرانی گلایه کرد!

وی زمانی که داشت درباره سختی مردم در شرایط کنونی و فقر جامعه و مشکل کسب‌وکار حرف می‌زد، در اتفاقی جالب بغض کرد.

معاون اول روحانی و از بانیان وضع موجود در تمام شرایطی سخت زندگی مردم از ده برابر شدن قیمت ارز و گرانی‌های افسارگسیخته، فساد ارز جهانگیری و تبعات یک شبه گران کردن قیمت بنزین همیشه در کنار دولت و از اصلی ترین تدوین‌کنندگان سیاست‌های دولت کنونی بوده است.

بنابراین اگر این نمایش انتخاباتی واقعیت هم داشته باشد می‌توان گفت وی بر هشت سال ناکارآمدی خود و حسن روحانی تاسف خورده است.

 به نظر می‌رسد نامزدهای جریان اصلاحات و کارگزاران از جمله لاریجانی و جهانگیری تمام تلاش خود را می‌کنند تا با حسن روحانی فاصله گذاری کنند!

تعداد بازدید : 4

پایگاه تحلیلی -خبری شعارسال ،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین