پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه می‌خواهیم از تجربه برگزاری انتخابات شورا‌های سال ۱۴۰۰ جمع بندی داشته باشیم تا ضعف‌های طرح اصلاح قانون انتخابات را مرتفع کنیم گفت: در حال حاضر بحث و بررسی روی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌های سال ۱۴۰۰ در کارگروه‌های کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی شروع شده است.
شعار سال: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها را پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با جدیت دنبال می‌کنیم تا ضعف‌ها را شناسایی و آن‌ها را حل کنیم.

 محمد صالح جوکار به طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بحث و بررسی روی طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها در کارگروه‌های کمیسیون امور داخلی مجلس شروع شده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس افزود: البته؛ ناگفته نماند که کار بررسی روی این قانون به کندی در جریان است به دلیل اینکه می‌خواهیم ضعف‌های موجود که در اجرای چنین قانونی وجود دارد را در انتخابات سال ۱۴۰۰ شناسایی کنیم تا نقاط ضعف در آینده مرتفع شوند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها اظهار کرد: می‌خواهیم از تجربه برگزاری انتخابات شورا‌های سال ۱۴۰۰ جمع بندی داشته باشیم تا ضعف‌های طرح اصلاح قانون انتخابات را مرتفع کنیم؛ البته به غیر از نظارت بر نحوه انتخابات شورا‌ها به دنبال این هستیم تا نظارت بر عملکرد شورا‌ها را هم در دستور طرح اصلاح این قانون قرار دهیم.

وی تصریح کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها باید جامعیت داشته باشد تا در دوره‌های آینده به خوبی از آن استفاده کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۶اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:etemadonline.com، ۴۸۶۴۹۹
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
بعد از حاشیه ها دوباره به جریان افتاد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین