پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
شکی نیست که کشاورزان در ملکشان باغ و ساختمان احداث کردند کدام قانون به شما اجاز می‌دهد به زور ملک و زمین کشاورزان به بهانه تعریض جاده و رعایت نکردن حریم جاده تصرف کرده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کنید.
شعارسال: حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه شهر اهرم به دغدغه‌های کشاورزان در مسیر کمربندی اهرم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اداره راه به بهانه رعایت نکردن حریم جاده توسط کشاورزان و بنگاهداران صاحبان این بنگاه‌ها را به دادگستری احضار کرده است کار پسندیده‌ای نیست که بخواهند با قشر زحمتکش کشاورز برخورد کنند یک روز بحث پر کردن چاه کشاورزی و روز دیگر عقب‌نشینی نخلستان و بنگاه‌های خرید و فروش خرما و رطب مطرح شود.

راستگو خطاب به مسؤولان اداره راه و شهرسازی گفت: شکی نیست که کشاورزان در ملک خودشان باغ و ساختمان احداث کردند کدام قانون به شما اجازه می‌دهد به زور ملک و زمین کشاورزان به بهانه تعریض جاده و رعایت نکردن حریم جاده تصرف کرده و کشاورزان را مجبور به عقب‌نشینی کنید.

امام جمعه اهرم بیان داشت: دولت گزارش دهد برای اشتغال جوانان چه کار کرده، صدها نفر در ایام برداشت رطب و خرما یا به‌ صورت مستقیم یا غیرمستقیم در بنگاه‌های برداشت رطب و خرما مشغول به‌ کار می‌شوند که این خودش یک نمونه اشتغالی‌زایی است، از مسؤولان استان و شهرستان تقاضا می‌کنم در یک فضای آرام این مشکل کشاورزان را برطرف کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری جنوب نیوز، تاریخ انتشار: جمعه 7 آبان 1395، کدخبر: ۲۰۲۵۷۸، www.jonoubnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین