پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
استاندار تهران گفت: نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی در حوزه سلامت شهروندان بسیار راهبردی است؛ از اینرو از صدا و سیما انتظار می‌رود از تبلیغات برخی مواد غذایی آسیب پذیر خودداری کند.

شعار سال:انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی زنان و خانواده استان با اشاره به نقش تغذیه و ورزش در  ارتقای سلامت اظهار داشت: عمده ترین و  اثربخش ترین اقدام در حوزه سلامت آموزش است، آموزشی که بتواند منجر به تغییر رفتار شده و در فرد نهادینه شود؛ به گونه ای که فرد به درجه ای از توانمندی و دانش برسد تا جهت حفظ سلامت خود حرکت کند.
 
وی مجازات ها و عوامل بازدارندگی در حوزه سلامت و تغذیه را بر بسیار ضعیف توصیف کرد و افزود: جرائم و مجازات مربوط به مواد غذایی و بهداشتی آسیپ پذیر می بایست مشمول حداکثر جریمه باشد.
 
استاندار تهران نقش رسانه ملی را در فرهنگ سازی در حوزه سلامت شهروندان بسیار راهبردی دانست و ادامه داد: از صدا و سیما انتظار می رود از تبلیغات برخی مواد غذایی آسیب پذیر خودداری کند.


محسنی بندپی اقدامات پیشگیرانه و در عین حال  ترویجی و بازدارنده در حوزه اجتماعی را مهم تلقی کرد و خواستار  تقویت نیروی انسانی معاونین بهداشت و درمان در بحث نظارت شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار: 4 خرداد 1400، کدخبر:1081569 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
تبلیغات آسیب‌پذیر هستند ولی عمده این تبلیغات رو همین تبلیغات تشکیل میدهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
رسانه نقش زیادی در فرهنگ‌سازی دارد چه از طریق تبلیغات و چه از طریق برنامه‌هایی که میسازد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین