پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
«محمدجمالعباسی»سرپرست صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: ۲۵میلیون و ۴۸۹ هزار دلار انواع محصولات کشاورزی شامل گل و گیاه زینتی، ماهی زینتی، دوده صنعتی، پارافین و عایق رطوبتی پارسال از این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.
شعار سال: سرپرست صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: ۲۵میلیون و ۴۸۹ هزار دلار انواع محصولات کشاورزی شامل گل و گیاه زینتی، ماهی زینتی، دوده صنعتی، پارافین و عایق رطوبتی پارسال از این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.

«محمدجمالعباسی» افزود: ماهیان زینتی با ارزش ۱۴۱ هزار و ۶۰۰ دلار و ۹۸۴ هزار و ۵۰۰ هزار قطعه سهم مهمی از صادرات پارسال این شهرستان را به‌ خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد : سهم گل و گیاهان زینتی نیز در سال گذشته از صادرات محلات ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار بوده که به شکل غیرمستقیم و مستقیم به کشورهای هدف ارسال شده است.
رئیس صنعت،معدن و تجارت محلات توضیح داد: هفت هزار و ۳۱۶ تن دوده صنعتی نیز با ارزش سه میلیون و ۵۲۴ هزار دلار به شکل مستقیم پارسال از این شهرستان به خارج کشور صادر شده است.
جمالعباسی گفت: یک‌هزار تن عایق رطوبتی به ارزش ۲۵۵ هزار و ۵۰۰دلار پارسال از محلات به کشورهای هدف صادر شد.
وی تصریح کرد: ۲۸۳ هزار دلار پارافین صنعتی شامل ۵۸۸ تن نیز از محلات به کشورهای هدف صادر شده است.
سرپرست صنعت، معدن و تجارت محلات صادرات بید قرمز را یک میلیون و ۱۰۰ هزار بسته بیان کرد و افزود: ارزش این میزان صادرات این محصول کشاورزی در سال گذشته پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است.
جمالعباسی ادامه داد: پنج هزار متر مربع سنگ بریده ساختمانی به ارزش ۸۵ هزار دلار پارسال از محلات صادر شده است.
وی یادآور شد: محموله‌های صادراتی این شهرستان سال گذشته به کشورهای ارمنستان، افغانستان، عراق، ترکیه ، هند، رمانی، چین ، روسیه ، تایوان، عمان، قزاقستان و تاجیکستان فرستاده شده است.
سرپرست صنعت، معدن و تجارت محلات با بیان اینکه این میزان صادرات با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور و جهان انجام شده است، بیان کرد: محلات بزرگترین شهرستان کشور از لحاظ سطح زیر کشت و تولید گل و گیاه زینتی است.
جمالعباسی با بیان اینکه این شهرستان قطب اصلی پرورش ماهیان زینتی در کشور است، افزود: محلات رتبه نخست در تنوع گونه های ماهیان زینتی و رتبه دوم تولید این نوع ماهیان را در کشور دارد.


شهرستان محلات با ۵۵ هزار نفر جمعیت از توابع استان مرکزی در فاصله ۱۰۵ کیلومتری اراک قطب تولید سنگ نما،ماهی و گل و گیاه زینتی کشور است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۳۴۳۵۱۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
امیدواریم که صادرات در دیگر محصولات هم انجام شود و رشد داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین