پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
حزب کارگزاران سازندگی ضمن رد اظهارات سعید جلیلی نامزد اصولگرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها، خواستار مناظره با این نامزد انتخابات خارج از چارچوب صداوسیما شد.
شعار سال: حزب کارگزاران سازندگی طی پیامی که در صفحه این حزب در پیام‌رسان توئیتر خطاب به سعید جلیلی منتشر شد، نوشت: ما معتقدیم با شما حتی نمی‌شود وضع موجود را حفظ کرد!

حزب کارگزاران سازندگی افزود: اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره‌های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران مناظره کنید!

سعید جلیلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: می‌گویند نمی‌شود، اما من حاضرم از این ادعا دفاع کنم که کشور را در چهار سال آینده باید جهش بدهیم! می‌شود. می‌توانیم.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود سعید جلیلی، محسن رضایی، محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی، عبدالناصر همتی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، و سید ابراهیم رییسی در این انتخابات باهم رقابت خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۶۰۰۲۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین