پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
سید رسول موسوی چوبه نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران گفت: در شرایط فعلی کشور توجه جدی به کار کارشناسی در بررسی طرح‌ها و لوایح و بالا بردن سطح کیفی قوانین باید از اولویت‌های نمایندگان مردم باشد.
شعار سال: نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران با اشاره به اینکه مردم از جناح بندی‌های سیاسی خسته شده اند، گفت: مردم به‌دنبال فردی هستند که دارای مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد.

سید رسول موسوی چوبه گفت: در شرایط فعلی کشور توجه جدی به کار کارشناسی در بررسی طرح‌ها و لوایح و بالا بردن سطح کیفی قوانین باید از اولویت‌های نمایندگان مردم باشد.

وی افزود: امروز بیش از هرچیر دیگری "بیکاری جوانان و معیشت مردم" باید در اولویت باشد و منتخبان مردم تلاش کنند تا با برنامه ریزی صحیح بدون اتلاف وقت در حل مشکلات برآیند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل بالای جوانان متخصص، مبتکر و با انگیزه کشور اظهارداشت: کشوری با چنین جوانان با استعداد و پر انرژی در کنار امکانات طبیعی و خدادادی که در کشور وجود دارد اگر مسئولانش اهتمام ویژه‌ای به این موضوع نمایند بدون شک آینده‌ای درخشان در انتظار آنهاست.

موسوی چوبه «تحرک و تلاش بی‌وقفه» را از ویژگی‌های منتخبان مردم برشمرد وخاطر نشان کرد: نمایندگان یک مسئولیت منطقه‌ای و یک مسئولیت ملی برعهده دارند و باید تلاش کنند در کنار موضوعات ملی و کشوری مسایل منطقه‌ای که به خیر وصلاح مردم باشد را بطور ویژه پیگیری نمایند.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل در تحقق خواست و اراده مردم انتخاب درست و کارآمد است که منجر به نتیجه و بهبود شرایط خواهد شد بنابراین حضور افرادی با اراده قوی و با انگیزه می‌تواند در جهت حل مشکلات مردم اثرگذار باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین