پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
سید رسول موسوی، نامزد میان دوره‌ای انتخابات مجلس از تهران، پس از طی رقابت انتخاباتی، بشکلی حرفه‌ای اقدام به انتشار بیانیه‌ای تشکرآمیز از شهروندان تهرانی و مسئولان و برگزار کنندگان انتخابات نمود.‌ای کاش این رسم میمون در کلیه نامزد‌های انتخابات در سطوح مختلف، جا افتاده و نهادینه شود.
شعار سال: متن پیام ارسالی توسط سیدرسول موسوی چوبه، نامزد انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، خطاب به شهروندان، دست اندرکاران انتخابات و اعضای ستادش، بشرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات برمحمد و آل محمد (ص)

و درود بیکران به روح پر فتوح حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و درود بر شهدای گرانقدر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی.
ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی دراین نبرد بی امان با دشمنان قسم خورده و ایادی داخلی شان سربلند بیرون آمده و پوزه‌ی استکبار رابه خاک مالیدند.
ملت شریف ایران اسلامی با حضور حماسی خود ثابت نمود وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بیزار از دشمن و دلخور از مدیران ناکارآمد و ناموفق در کشور هستند.
آن چیزی که در روند انتخابات به چشم می‌خورد عقلانیت، وفاداری، همدلی، تبعیت و دموکراسی واقعی از طرف مردم بوده است.
از خداوند متعال بخاطر این حضور و این شعور مردم سپاسگذارم و این پیروزی بزرگ ملت را محضر مقام عظمای ولایت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
به سهم خود از دست اندرکاران محترم انتخابات (نظارت، اجرایی، امنیتی و انتظامی) تقدیر و تشکر دارم.
همچنین تقدیر و تشکر ویژه دارم از تمامی دوستان، احزاب، تشکل ها، شخصیت‌های سیاسی و دینی، اقوام، جوانان، بانوان، دانشگاهیان خاصا اساتید محترم، روحانیت معزز، اقشار مختلف جامعه، هم استانی هایم، به خصوص اعضای محترم ستاد انتخابات که در این امر مهم یاری ام کردند.

سیدرسول موسوی چوبه

نامزد انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین