پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
پیرو اخبار دریافتی، نتایج ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان خراسان جنوبی به تفکیک به شرح زیر است. گزارش در حال تکمیل می‌باشد.
شعار سال: فرماندار بیرجند نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند را اعلام کرد.

فرماندار بیرجند تعداد آرا ماخوذه را ۷۱ هزار و ۳۰ رای اعلام کرد و از این تعداد ۶۴ هزار و ۵۱۷ رای صحیح و ۶ هزار و ۵۱۳ رای باطله بوده است.
از مجموع آرا ماخوذه صحیح بالاترین میزان رای با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رای را علیرضا محمودی راد کسب کرده است.

همچنین فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رای، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رای، مرتضی یزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رای، محمد مهدی درخشی ۸ هزار و ۴۷۹ رای، رضا حسنی صفت با ۷ هزار و ۱۹۶ رای، عباس سروری با ۷ هزار و ۱۰ رای، مهدی عبدالرزاق نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رای و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رای به شورای ششم شهر بیرجند راه یافته اند.

نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رای، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رای، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رای، محمد رمضانی ۵ هزار و ۷۸۱ رای، ابوالفضل علیزاده بیرجندی ۵ هزار و ۴۴۹ رای و محمد حسین زراعتکار ۵ هزار و ۴۰۲ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.
 
نتایج انتخابات شورای شهر بشرویه

۱ حسین شاکری بشرویه ۴ هزار و ۱۱۶،
۲ محمدرضا وکیل زاده بشرویه ۲ هزار و ۶۳۹،
۳ علی قلیان اول بشرویه ۲ هزار و ۵۴۴،
۴ محمد اسماعیلی اول بشرویه ۲ هزار و ۱۸۵،
۵ مطهره زیباییان بشرویه هزار و ۹۲۶
 
نتایج انتخابات شورای شهر سرایان
 
1 جواد زینبی سرایان ۳ هزار و ۵۵۰،
۲ سعید مظفری سرایان ۲ هزار و ۶۷۹،
۳ رقیه میر فرح سرایان هزار و ۹۶۱،
۴ محمد حسن تیموری سرایان هزار و ۸۴۱،
۵ امیر اصغری سرایان هزار و ۵۳۰
 
نتایج انتخابات شورای شهر خوسف

۱ محمدرضا خوشحال خوسف هزار و ۳۴۹،
۲ محمد نوروزی خوسف هزار و ۴۶،
۳ محمد صالحی نسب خوسف ۹۳۸،
۴ علی رومنجانی خوسف ۹۱۵،
۵ علیرضا باقری خوسف ۷۵۸
 
فرماندار بجستان روز شنبه اعلام کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر بجستان از مجموع چهار هزار و ۷۶۳ برگ رای صحیح حسین قربان زاده با هزار و ۹۶۸ رای، سید مهدی مرجان با هزار و ۹۳۲ رای، مسلم سرمدی با هزار و ۹۱۴ رای و ابوالقاسم استادزاده بجستانی با هزار و ۷۵۲ رای و جعفر نقی زاده با هزار و ۵۰۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: سید مهدی مرجان زاده، حمید طحانیان بجستانی و رضا کریم زاده بجستانی به ترتیب با هزار و ۱۱۵، هزار و ۹۷ و ۷۹۹ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بجستان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر یونسی هم از مجموع هزار و ۵۹۵ رای صحیح محمد معصومی با ۸۶۱ رای و حسین چوپانی با ۷۵۷ رای، زهرا رزم آرا با ۷۲۳ رای و حسن ذاکر با ۴۴۲ رای و روح الله ارفع با ۳۳۵ رای به عنوان اعضای منتخب اعلام شدند.

فرماندار بجستان گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۵۵۰ برگ صحیح انتخابات ریاست جمهوری در بجستان سید ابراهیم رییسی ۱۱ هزار و ۹۷۳ رای، عبدالناصر همتی هزار و ۱۶۶ رای، محسن رضایی میرقائد ۷۹۳ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۶۱۸ رای را به خود اختصاص دادند.

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بجستان را ۶۸ درصد ذکر کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری همزمان با سطح کشور در ۴۴ شعبه اخذ رای در شهرستان بجستان برگزار شد.

نتایج انتخابات شورای شهر فردوس

حمید حلاج مقدم، فرماندار شهرستان فردوس نیز اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر فردوس، سید مهدی علی‌پرست با ۷ هزار و ۷۶ رای، حسین اکبری با ۵ هزار و ۲۴۶ رای، هادی واحدی با ۴ هزار ۱۴۸ رای، مهدی آبیار با ۳ هزار و ۴۶۱ رای و فرید سعادت قدسی نیا با ۳ هزار و ۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر فردوس انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین مهدی روشن با ۲ هزار و ۵۳۵ رای، حمید شعفی با ۲ هزار و ۳۰۸ رای و محمد رضا زال حسینی با ۲ هزار و ۸۱ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر فردوس انتخاب شدند.

حمید حلاج مقدم فرماندار شهرستان فردوس به منتخبین شورای شهر اسلامیه اشاره کرد و گفت: در شورای شهر اسلامیه خلیل آذرهمایون یک هزار و ۶۶۷ رأی، علی محمد شاهی یک هزار و ۲۷۱ رأی، مهدی مینای زارع یک هزار و ۱۶۲ رأی، مهدی بی کی زاده یک هزار و ۱۱۰ رأی، علی محب راد یک هزار و ۶۷ رأی و محمد اسماعیل دهقان بردار یک هزار و ۴۰ رأی، میثم باهوش ۷۵۹ رأی، مهدی فریدونی ۶۴۴ رأی و سیدرضا پروانه جلیلی میز ۴۴۷ رأی را به دست آوردند.

وی به منتخبان شورای شهر باغستان اشاره کرد و گفت: سید مهدی فروتن ۷۸۸ رای، ابراهیم محمدی ۶۰۳ رای، جمال الدین مجلل ۵۲۹ رأی، علی آریافر ۴۹۴ رأی، رودابه سادات صدرزاده ۴۸۰ رأی، حسین قطنی ۴۰۱ رأی، سید محمود متولی زاده ۳۴۷ رأی، علیرضا حمامی ۳۰۰ رأی، مهرنوش نوذر ۲۷۲ رأی و جواد گلزار ۱۷۳ رأی را به خود اختصاص دادند.

نتایج انتخابات شورای شهر درمیان

حسینعلی بخشی، فرماندار درمیان نیز از مشارکت ۸۵ درصدی افراد واجد شرایط رأی دادن در شهرستان درمیان خبر داد و یادآور شد: در این دوره از انتخابات فیروز غلامی با کسب یک هزار و ۴۷۸ رأی، محمد حمزه بی خویش با کسب یک هزار و ۷۶ رأی، ابراهیم رحمانی فورگ با کسب یک هزار و ۳۵ رأی، غلام سرور هرمزی ۸۶۳ رأی، حسین خسروی (فرزندغلامرضا) با کسب ۸۵۲ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین امیر خسروی با کسب ۸۲۷ رأی، محمدرضا عبدالهی سرو با کسب ۷۵۵ رأی، حسین خسروی (فرزند غلام محمد) با کسب ۵۷۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر اسدیه انتخاب شدند.

بخشی به منتخبان شورای شهر طبس مسینا اشاره کرد و بیان کرد: در طبس مسینا غلامحسین آشوری با یک هزار و ۳۳ رأی، عبدالحبیب رمضانی یک هزار و ۶ رأی، عبدالحبیب سالاری با ۹۴۹ رأی، عبدالرئوف اکبری با ۹۲۵ رأی و عبدالودود محمد پرست با ۸۹۳ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین محمد امین مالکی با کسب ۷۱۴ رأی، مهرالله شافعی ۵۳۶ رأی، عبدالسلام خسروی ۵۶ رأی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

فرماندار درمیان به منتخبین شورای اسلامی شهر گزیک اشاره کرد و گفت: نور احمد الهیاری ۶۶۴ رأی، سعید الهیاری ۶۴۳ رأی، علیرضا سلیمانی ۶۳۷ رأی، یاسر عطائی ۶۱۱ رأی و حسن قاسمی ۵۳۰ رأی را در شهر گزیگ به خود اختصاص دادند.

بخشی یادآور شد: همچنین عبدالحمید احراری با کسب ۴۹۰ رأی، رمضان محمدی با کسب ۴۲۹ رأی و کنیز نوری با کسب ۴۲۶ رأی به عنوان اعضای علل البدل شورای اسلامی شهر گزیک انتخاب شدند.
 
نتایج انتخابات شورای شهر نهبندان

مجید بیکی، فرماندار شهرستان نهبندان نیز یادآور شد: براساس شمارش آرای انتخابات شورای شهر نهبندان اسدالله سرابندی با ۲ هزار و ۴۲۲ رای، محمد افشاریان با ۲ هزار و ۱۱۹ رای، فرشته رشیدنژاد با ۲ هزار و ۱۰۶ رای، مهدی سرابندی با ۲ هزار و ۳۶ رای و رضا فرزان با یک هزار و ۹۵۷ رای به عنوان اعضای اصلی منتخب شورای شهر نهبندان انتخاب شدند.

وی به اعضای علی‌البدل شورای شهر نهبندان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هادی هاشم پور با هزار و ۶۵۵ رای، سید حسین هاشمی با یک هزار و ۵۹۱ رای و محمد محمودی با یک هزار و ۵۱۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر نهبندان انتخاب شدند..

بیکی همچنین به نتایج شمارش آرای شورای اسلامی شهر شوسف اشاره کرد و بیان کرد: محمد عباسی با یک هزار و ۳۴ رای، سمانه عباسی با ۸۶۶ رای، غلامرضا جعفری با ۶۹۱ رای، یدالله باغبانی با ۶۳۴ رای و، ولی جعفری با ۵۸۵ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی شهر شوسف انتخاب شدند..

وی حبیب الله سبزبین با ۵۸۱ رای، فرهاد مقیمی با ۴۶۹ رای و داود حقیقی گل را با ۲۵۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شهر شوسف معرفی کرد.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین