شعار سال : «حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه،در خصوص انتظارات مردم از مسئولان منتخب گفت: نظراتی که در طی ایام انتخابات مکرر از زبان مردم شنیده شده کاملا محسوس است. انتظار مردم این است که با حل مشکلات اقتصادی و با رفع دغدغه های معیشتی، با بهبود وضعیت کسب و کار و همچنین با خنثی کردن تحریم های دشمن و بازگشت به عزت پاسپورت آنها و بازگشت به ارزش پول ملی، یک تغییر و دگرگونی جدی در وضعیت اقتصادی و مدیریت کشور پدید بیاید.

او اضافه کرد: آنها انتظار دارند اعتمادی که نسبت به دولتمردان از دست داده بودند، دوباره برگردد و دولت و ملت آینده بتوانند با هم افزایی بر همه مشکلاتی که روی نظام و انقلاب است، غلبه پیدا کنند. 

ترقی تصریح کرد: انتظار می رود اولا قدر این مردمی که وفادارانه پای انقلاب ایستادند بدانند. همانطور که از مردم خواستند در انتخابات مشارکت سیاسی داشته باشند آنها را در همه عرصه های مدیریت کشور، یعنی در اقتصاد و فرهنگ مشارکت بدهند.

او متذکر شد: دولت آینده، در امور مدیریت کشور مردم را سهیم کند و خدمتگزار مردم باشد و خود را نوکر مردم بداند. با مردم و همراه مردم باشد و پشت میز ننشیند واز آنجا امور را اداره نکند. با حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم در واقع کمبودها و کاستی های آنها را بیشتر لمس و در جهت رفع آنها کوشش کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: تلاش کند که با خدمت شبانه روزی و خستگی ناپذیر این ملت را به سمت کرامت و عزتی که لایق آن آن هست، سوق بدهند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا  ، تاریخ انتشار 30 خرداد 1400 ، کد خبر : 1195226 ، borna.news