پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
یک فعال سیاسی با بیان اینکه نه مسایل سیاسی بلکه مسایل اقتصادی و معیشتی انگیزه اصلی عدم مشارکت در انتخابات بود، گفت: با شروع کار دولت آقای رییسی و عزم و اراده وی و همچنین درک درستی که از شرایط نامساعد مردمی که اعتراض دارند، مشکلات به تدریج و با برنامه ریزی درست در چند ماه آینده کاهش می‌یابد و نگاه این بخش از جامعه اصلاح می‌شود و آن‌ها هم هوادار دولت می‌شوند و به حمایت و کمک دولت رییسی می‌آیند.
شعار سال: محمدحسین شفیعی‌ها با بیان اینکه بدیهی است که رقابت‌های انتخاباتی مربوط به دوره انتخابات است، اظهار کرد: اگر قرار باشد که رقابت‌ها ادامه دار باشد، طرح‌های رییس جمهور منتخب برای خدمت به مردم عقیم می‌ماند بنابراین همه بعد انتخابات باید دست به دست هم دهند تا برنامه‌های دولت جدید اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از مردم در هر دوره‌ای از انتخابات شرکت نمی‌کنند یا به منتخب مردم رای مخالف می‌دهند، افزود: در این دوره هم عده‌ای در انتخابات شرکت نکردند، اما شرکت نکردن مردم نباید موجب بی اعتمادی به آن‌ها یا عدم توجه به حقوق اجتماعی آن‌ها شود.

مسایل اقتصادی و معیشتی انگیزه اصلی عدم مشارکت در انتخابات بود

این فعال سیاسی با بیان اینکه نه مسایل سیاسی بلکه مسایل اقتصادی و معیشتی انگیزه اصلی عدم مشارکت در انتخابات بود، تصریح کرد: بخش زیادی از دلخوری‌ها و گلایه‌ها مربوط به عملکرد دولت مستقر است که شعار‌ها و وعده هایش محقق نشد و مردم مشاهده می‌کنند که وضعیت اقتصادی آن‌ها آسیب دیده است. البته مردم درک می‌کنند که تحریم‌ها مسبب اصلی مشکلات آن‌ها نیست. البته تحریم به سهم خود اثر دارد، اما بیشتر مشکلات ناشی از عملکرد و سیاست‌های اشتباه دولت روحانی است.

شفیعی‌ها با اشاره به ضرورت توجه به خواسته‌های مردمی که در انتخابات شرکت نکردند، گفت: با شروع کار دولت آقای رییسی و عزم و اراده وی و همچنین درک درستی که از شرایط نامساعد مردمی که اعتراض دارند، مشکلات به تدریج و با برنامه ریزی درست در چند ماه آینده کاهش می‌یابد و نگاه این بخش از جامعه اصلاح می‌شود و آن‌ها هم هوادار دولت می‌شوند و به حمایت و کمک دولت رییسی می‌آیند.

وی در پایان گفت: مطالبات این مردم قابل احترام است. آن‌ها دنبال خواسته‌های معیشتی خود هستند و راه اعتراض را در شرکت نکردن در انتخابات تشخیص داده اند، اما مطمئن هستم با بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، آن‌ها به کمک دولت می‌آیند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۳۰۲۳۱۸۳، www.isna.ir/news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین