پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
مقام‌های لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دو تن از خبرنگاران محیط زیست در حادثه رانندگی را تسلیت گفتند.
شعار سال: در پی جانباختن دو تن از خبرنگاران در حادثه رانندگی ارومیه - نقده مقام‌های لشکری و کشوری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آنان را تسلیت گفتند.
 
پیام تسلیت استاندار تهران
انوشیروان محسنی بندپی در پی درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه تلخ و تأسف بار درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در سانحه اتوبوس در آذربایجان غربی موجب تاثر و تالم عمیق شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان، جامعه رسانه‌ای کشور و استان تهران به ویژه خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا از خداوند منان آمرزش و رحمت الهی برای درگذشتگان و سلامتی برای مصدومان این حادثه تلخ خواستارم.

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضاییه
در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران در محور ارومیه_نقده، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه، برای درگذشتگان آرزوی علو درجات و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسالت کرد.

همچنین، سخنگوی قوه قضاییه در تماس تلفنی با ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به بررسی ابعاد مختلف این حادثه پرداخت.

پیام تسلیت معاونت اجتماعی ناجا
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی حادثه تلخ واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور "ارومیه -نقده " را که منجر به از دست دادن دو بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه محیط زیست شد، به اصحاب شریف رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و خانواده این عزیزان تسلیت گفت.
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این عزیزان و آرزوی سلامتی، صحت و تندرستی برای مجروحان، آمرزش و علو درجات را برای جانباختگان این حادثه از درگاه خداوند منان خواستار شد.

پیام تسلیت دبیر کل جمعیت هلال احمر
دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر ایران درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در اثر واژگونی اتوبوس در شهرستان نقده تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، جامعه شریف و متعهد خبرنگاران را داغدار دو خبرنگار پرتلاش و نگران جمعی از بهترین روزنامه نگاران کرده است.

به نمایندگی از امدادگران جمعیت هلال احمر که از اولین لحظات پس از حادثه به کمک این عزیزان شتافتند، به خانواده داغدار این عزیزان و جامعه خبرنگاران تسلیت عرض نموده و برای مصدومین حادثه از در گاه خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت می‌نمایم. امید است به مدد الهی ارامش و صبر بر این مصیبت جانسوز بر دل‌های غم دیده همه ما بویژه خانواده‌های داغدار نازل شود. آمین.

دکتر محمد حسن قوسیان مقدم
دبیرکل و سخنگوی جمعیت هلال احمر


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۳تیر ۱۴۰۰، کد خبر iribnews.ir/۳۱۴۶۱۲۹
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
0
0
خدایشان رحمت کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین