پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
در۲۰ بهمن ۱۳۹۳ یادداشتی در مورد سرنوشت آقای روحانی در سال ۱۴۰۰ نوشتم که شاید بیشتر شبیه به پیشگویی بود و با تیتر "شکار بزرگ اصول گرایان از دولت اعتدال" در انصاف نیوز و بعد‌ها در سال ۹۸ در سایت شعار سال بازتاب یافت و دقیقا آن پیش بینی اتفاق افتاد و در ذیل پاراگراف آخر آن مقاله را می‌خوانیم.
شعار سال: "معتقدم آقای روحانی به جای اینکه در پشت رل خودروی دولت به آینه‌ها اکتفا کنند، وقتش رسیده است که کنار بزنند و به اطراف نگاه کنند، تا ببینند که آیا آن مردمی که سال ۹۲ به ایشان رای دادند هنوز دنبال این خودرو می‌دوند یا اینکه تصویر متراکم چند ده نفر از یاران غار در آیینه‌ها ایشان را به اشتباه انداخته است؟ به نظرم کمی تعلل و یک‌بار با اختیار کنار زدن بهتر است تا اینکه کمک‌ها و همراهان حاضر در نقش آیینه، ایشان را به جایی برسانند، که نه بتوانند دور بزنند و نه بتوانند ادامه دهند، بلکه فقط باید پیاده شوند؟ اینجا نقطه‌ای است که می‌توان آن را شکار بزرگ اصولگرایان از اصلاحات نامید، نقطه‌ای که دیگر مردم راضی نمی‌شوند با ندای اقای خاتمی پای کار بیایند. "
 
بدترین انحراف این است که روحانی را مقصر تمام و کمال شرایط موجود بدانیم

اگرچه در سال ۴۰۰ به بخش‌های مهمی از یادداشت خود نقد را دارم و معتقدم که بدترین انحراف این است که روحانی را مقصر تمام و کمال شرایط موجود بدانیم، اما نتیجه قایی و آنچه در بهمن ۱۳۹۳ بیان و پیش بینی شده بود، کاملا درست بود و چیزی به نام اعتبار برای ستون خیمه اصلاحات یعنی خاتمی باقی نماند و کلا دو میلیون نفر حاضر شدند پای کار اصلاحات بیایند. اما اینبار به دلایلی ناچارم خدمت جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور منتخب محترم نکاتی را بگویم و به عنوان یک سند تاریخی در رسانه‌های کشور درج کنم.

اینک جناب آقای رئیسی اگرچه معتقدم که ذات انتخابات و هویت آن بر جذب حداکثری استوار است و طبیعتا با توجه به اقبال عمومی به شما، فرصت طلبان بیشتری هم به ستاد‌های شما گسیل شده اند، اما مبادا که این حکم‌های ستادی که برای برخی از مدیران آزمون پس داده و شکست خورده در دستگاه‌های اجرایی در سنوات اخیر که شفافیت گریزی و رانت و باند و ناکارآمدی آن‌ها مملکت را به ستوه آورده صادر شده، موجب سهم خواهی آنان شود که این هرزگان سیاسی، چون زالو خون مملکت و ملک و ملت را چشیده اند و تا کنون هم بیشتر از سهم خودشان و بستگانشان از پسر تا عروس و... خورده اند.

کسانی است که به راحتی از راهنمای چپ به راست پیچیده‌اند و با ارتباطات نامعقول و عجیب با برخی افراد که بوی سلامت از این نوع ارتباطات پیدا نمی‌شود و در صددند تا امید مردم را به نا امیدی تبدیل کنند و انشالله حضرت عالی کاملا مشرف هستید که مردم سرخورده زیر ۵۰ درصد در انتخابات شرکت کردند و هرگونه سرخوردگی باعث اتفاقات بسیار ناگواری خواهد شد و بی راه نیست که بگویم حیثیت نظام به عملکرد دولت شما بستگی دارد.

در این میان برخی اسم‌ها به نام حزب اللهی و مدیر جوان مطرح می‌شوند که فرمایش حضرت امام در مورد آن‌ها کاملا صدق می‌کند که توان اداره یک نانوایی را هم ندارند و من در این مورد خواهشمندم با رعایت اصل کارآمدی و خلاقیت و وفاداری در انتخاب افراد دقت لازم به عمل آورید، شک ندارم که شما با داشتن تیم قدرتمند و همسو از مدیران اجرایی نظیر آقایان فتاح و مخبر و لنکرانی و... به راحتی توان تولید یک نیروی پیش ران قوی را دارید و نیازی به استفاده از مدیران مسن و رانتی و بعضا فاسد و شفاف گریز و برخی جوانان مدرک زده شعارگرا ندارید ضمن اینکه معتقدم برخی از مدیران جوان دولت کنونی در سطوح ارشد خوب کار کردند و در این شرایط بحرانی اقتصادی و تحریم و... قابل دفاع هستند.

به هر روی جناب آقای رئیسی لطفا حواستان به هوس قدرت کرده‌ای باشد که به برخی از افراد ستاد متصل شده و این روز‌ها خود را در فضا‌های مجازی و محافل خصوصی همه کاره شما قلمداد می‌کنند اینان همان‌هایی هستند که یکی از پاشنه‌های آشیل دولت جناب آقای روحانی شدند وگرنه باور دارم که آقای روحانی هم دوست داشتند با دستانی بسیار پر دولت را ترک کنند که شرایط تحریم از یکسو و از سوی دیگر سو مدیریت و فرصت طلبی بسیاری از افراد و عوامل دیگر اجازه نداد تا ایشان هم به سر منزل مقصود برسند.

جناب آقای رئیسی این یک ماه شب قدر دولت شماست مراقب آنانی باشید که از هاشمی به خاتمی و از خاتمی به احمدی نژاد و از احمدی نژاد به روحانی و الان از روحانی به رئیسی راهنما زده اند و به چیزی جز فامیل سالاری و باند سالاری و فساد و چپاول و تعارض منافع و.. نمی‌اندیشند، انقلاب و امام و... وسیله‌ای بیش برای آنان نبوده و خود واقعی آن‌ها را در املاکشان در گرجستان و قرقیزستان و کانادا و... می‌توانید به راحتی بیایید.

مهدی اسفندیار دبیر سرویس سلامت و رفاه

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی"
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین