پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۹۹.۲ درصد از جمعیت شهری استان گازرسانی شدند، اعلام کرد که با اجرای طرح خط دریایی قابلیت گازرسانی به جزیره خارک مهیا می‌شود.

شعار سال:  به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی اظهار کرد: هدف اصلی شرکت گاز استان بوشهر، بهره‌مندی همه مردم استان از گاز طبیعی بوده و تاکنون بیش از ۷۲۰۰ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است.
 
وی تصریح کرد: استان بوشهر ۴۰ شهر دارد که از این تعداد، تاکنون ۳۹ شهر از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: تنها یک شهر استان بدون گاز است و آن هم جزیره خارک است که در صورت اجرایی شدن طرح خط دریایی، قابلیت گازرسانی به این جزیره نیز مهیا می‌شود.
 
رحمانی در پایان، با بیان اینکه تاکنون ۳۲۲۹ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و ۶۲۸ کیلومتر خط تغذیه و انتقال در استان بوشهر انجام شده است، گفت: با گازرسانی به شهرهای استان، زمینه بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۶۴۳ خانوار شهری از گاز طبیعی فراهم شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی شانا  ، تاریخ انتشار: 5 تیر 1400، کدخبر: ،www.shana.ir،317852

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
امیدواریم که گازرسانی به این جریزه هم انجام شود و تمام مناطق از این نعمت بهره مند شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین