پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
فرماندار دیلم گفت: ارتقاء گمرک دیلم از اداره به مدیریت و سپس به اداره کل که در حال پیگیری است و با توجه به نشست اخیر با مدیرکل گمرکات استان به‌زودی این وعده محقق خواهد شد.
شعارسال: حسن اسماعیلی صبح امروز در نشستی خبری با بیان اینکه ما نیاز داریم زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار بگیریم، افزود: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پیگیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم‌گیری‌ها فوق‌العاده مهم است و اگر با پرهیز از تخریب، توهین، باندبازی و عوام‌زدگی همراه باشد می‌تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

فرماندار دیلم در ادامه، طرح مطالبات واقعی مردم، تأمین منافع عمومی جامعه، واقع‌بینی، ملاحظه منافع نظام و امنیت کشور و صداقت و اخلاص را از وظایف ذاتی اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ تخریب و توهین در رسانه‌ها مناسب شأن و جایگاه اصحاب رسانه نیست و موجب آسیب به‌کل شهرستان خواهد شد.

وی افزود: مبنای کار ما قانون و سیاست‌های کلان کشور و منافع نظام است و نباید در کارها مبنا را بر نفع افراد و گروه‌ها و اشخاص قرار دهیم، وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی ما این است که همه طبقات و اقشار جامعه را به رسمیت بشناسیم و با دیدی فراگروهی همه گروه‌ها را در رشد و توسعه شهرستان سهیم کنیم و بنده نه طرفدار شخص و گروه خاصی هستم و نه وابسته به جریانی، بلکه من خودم را موظف می‌دانم فقط منافع نظام و کشور را در عملکرد خود لحاظ کنم.

اسماعیلی با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه و مثبت استاندار نسبت به دیلم، ایشان را به‌عنوان شخصی دلسوز و باتجربه در امر مدیریت استان دانسته تصریح کرد: استاندار بوشهر با دلسوزی و نگاه مثبت دنبال رشد و توسعه استان و شهرستان دیلم است و ما از صمیم قلب از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید برآیند و برآمده از تجربیات چندین ساله انقلاب اسلامی و تمامی دولت‌های پیشین است و سعی می‌کند با لحاظ کردن تمام موجودیت و تجربیات گذشته و همچنین توجه به تمام سلایق و افکار و ظرفیت‌های جامعه در جهت رشد و توسعه کشور گام بردارد.

فرماندار دیلم در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت بیمارستان دیلم تصریح کرد: ما دنبال جذب و تخصیص اعتبارات بیشتری برای بیمارستان بقیةالله هستیم، با توجه به اینکه اخیراً دستگاه پیشرفته سونوگرافی خریداری‌شده و شروع به کارکرده است هم‌اکنون نیز دستگاه پیشرفته رادیولوژی خریداری‌شده و به‌زودی در شهرستان به‌کارگیری خواهد شد.

اسماعیلی بیان داشت: حضور همزمان 7 پزشک ثابت در شهرستان قدم مهم دیگری است که به همت دولت تدبیر و امید انجام‌گرفته و نشان از توجه ویژه دولت به حوزه سلامت است.

وی در مورد فرودگاه بهرگان هم گفت: با پیگیری‌هایی که تاکنون داشته‌ایم و با توجه به ظرفیت شهرستان به دنبال مجوز فعالیت فرودگاه بهرگان هستیم و امیدواریم در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسیم.

فرماندار دیلم در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت راه‌های دیلم هم بیان کرد: در مورد راه گناوه به دیلم به لطف و عنایت استاندار و دستورات ایشان، اعتبارات لازم به این جاده اختصاص‌یافته و امید است با توجه به پیشرفت این پروژه تا پایان سال بخش قابل‌ملاحظه‌ای از این مسیر به نتیجه برسد.

اسماعیلی اظهار داشت: ارتقاء گمرک دیلم از اداره به مدیریت و سپس به اداره کل که در حال پیگیری است و با توجه به نشست اخیر با مدیرکل گمرکات استان به‌زودی این وعده محقق خواهد شد.

فرماندار دیلم در مورد منطقه ویژه شمال استان هم گفت: با توجه به تخصیص اعتبار 5 میلیارد ریالی به این امر تا پایان هفته مبلغی بالغ‌بر دو میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت و اجرای زیرساخت‌های اولیه شروع به کار خواهند کرد.

اسماعیلی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی کشتی تفریحی، پیگیری انتقال آب سد چم وشیر به اراضی شهرستان، لایروبی و توسعه اسکله دیلم گفت: پیگیری در خصوص شبانه‌روزی کردن درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان، ساخت پلاژ بانوان و بوستان‌های روستایی از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای در دیلم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 دی 1394، کدخبر: ۱۳۹۴۱۰۱۶۰۰۰۳۹۴، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین