پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۰ مرکز کلینیک دهان ودندان و ۱۲ مرکز کلینیک سیار دهان و دندان در استان ساخته شده و پاییز امسال به بهره‌برداری می رسد.
شعارسال: ایرج بیژنی صبح سه شنبه در مراسم تجلیل از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی و کارهای متعددی که در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سلامت انجام داده و با نگاه ویژه به حوزه سلامت امید را در این حوزه زنده کرده و بعد از سال ها حوزه سلامت به عنوان اولویت اول دولت قرار گرفته است

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: روند دانشگاه علوم پزشکی در مسیر سرمایه گذاری و تملک دارایی دارای رشد قابل توجهی در استان است.

وی افزود: بهره‌برداری ۳۲ خانه بهداشت، ساخت و نوسازی ۱۹ مرکز بهداشتی درمانی در شهر و روستاها، ساخت ۱۰ پایگاه سلامت و پایگاه بهداشتی و شروع ساخت ۳۷ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سه سال گذشته بوده است.

بیژنی ادامه داد: پانسیون پزشک در سه سال اخیر در مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های استان احداث و به بهره برداری رسیده است و در دو سال‌ آینده ۱۵ پانسیون پزشک به این مجموعه اضافه خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که دانشگاه بوشهر در حوزه بهداشت به استان دارد ۱۰ مرکز کلینیک دهان و دندان و ۱۲ مرکز کلینیک سیار دهان و دندان در استان ساخته شده و پاییز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در اجرای مفاد این تفاهم نامه پایگاه های بهداشتی در استان بوشهر بازسازی، بهسازی و تجهیز می شوند که نقش مهمی در توسعه سلامتی و پیشگیری از بیماری ها دارد.

وی ادامه داد: تفاهم نامه توسعه فرهنگ سلامت این استان با مشارکت تشکل های مردم نهاد توسط دکتر سیاری و استاندار بوشهر امضا شد.

بیژنی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نوسازی، احداث و تعمیرات خانه‌های بهداشت، خاطرنشان کرد: اعتبارات مورد نیاز برای این مهم به صورت دوجانبه تامین خواهد شد.

وی مدت زمان اجرای این تفاهم‌نامه را دو سال عنوان کرد و ادامه داد: ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای تفاهم‌نامه توسعه فرهنگ سلامت بین استانداری بوشهر و وزارت بهداشت برآورد شده است.

بیژنی گفت: در حوزه درمان یک برنامه ریزی توسط ریاست دانشگاه صورت گرفت که تا پایان سال جاری ۲۰۰ تخت به استان اضافه شود که خوشبختانه تعدادی از این تخت ها آماده بهربرداری است و مابقی هم انجام می‌شود در شهرستان های دیر، کنگان، تنگستان و دیلم ۲۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت های بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت های بیمارستانی استان در طول ۵ سال آینده اضافه خواهد شد و مجموع تخت های بیمارستانی به حدود دو هزار تخت در استان خواهد رسید.

بیژنی اضافه کرد: مجموع فضای آموزشی که تا امروز در اختیار داشته ایم ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع اخیرا به فضای آموزشی اضافه شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مند، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395، کدخبر: 33009 ، www.mond.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین