پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
در ترکیب نهایی شورای ششم بوشهر، ۶ عضو از ائتلاف‌های مورد حمایت اصولگرا و یک نفر نیز در ادوار گذشته مورد حمایت این لیست بوده، ضمن اینکه دو عضو نیز با سابقه فعالیت شورایی ساکنان عمارت امیریه از ۱۴ مردادماه خواهند بود.
شعارسال:منتخبان ششمین دوره شورای شهر بوشهر شاخصه‌های مدنظر خود برای انتخاب شهردار مرکز استان را مطرح کردند.
در انتخابات ۲۸ خردادماه، اکثریت صندلی‌های شورای شهر بوشهر در اختیار اصولگرایان قرار گرفت، اگرچه این گروه نیز از دو ائتلاف و لیست بودند که یکی با سرلیستی جعفر پورکبگانی فرماندار اسبق بوشهر (ائتلاف طلیعه خدمت) و دیگری منتسب به جمیری نماینده بوشهر (ائتلاف شفافیت و کارآمدی) بود.
در ترکیب نهایی شورای ششم که از ۱۴ مرداد فعالیت خود را آغاز می‌کند، ۶ عضو از ائتلاف‌های رسمی اصولگرا و یک نفر نیز در ادوار گذشته مورد حمایت این لیست بوده (حیدر رفاهی)، ضمن اینکه دو عضو نیز با سابقه فعالیت شورایی در ادامه کار حضور دارند.
اگرچه مهمترین تصمیم شورای شهر، انتخاب شهردار می‌باشد، اما طی سالیان اخیر شورا‌های مرکز استان در این زمینه دچار سردرگمی یا آزمون و خطا‌های متعدد بوده اند که بخشی از آن ناشی از چند دسته بودن اعضا و گرایش‌های بسیار متفاوت اعضا بوده، از این رو باید دید برای دوره ششم که اکثریت در اختیار یک طیف سیاسی است چگونه عمل می‌کنند.
در گفتگو با ۹ منتخب شورای آینده بوشهر، از آن‌ها خواست دیدگاه خود را درباره شاخص‌های مدنظرشان برای تعیین شهردار بازگو کنند که اگرچه اغلب آن‌ها به بیان مواردی کلی پرداخته اند (از پاکدستی تا سابقه مدیریت)، اما می‌تواند تا حدودی نگاه منتخبان به شهردار آینده را نشان دهد.
با این توضیح که رنگ بندی جدول نشان دهنده گرایش منتخبان شورای ششم بوشهر می‌باشد، پاسخ‌های آن‌ها را در ادامه می‌خوانید:

شاخصه ‎های منتخبان دوره ششم برای انتخاب شهردار بوشهر

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خلیج فارس، تاریخ انتشار ۱۰ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۰۵۳۸۴، www. pgnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
با این هماهنگی پیامدهای خوبی حتما در انتظار خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین