پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
شهردار بندر دير كه اينروزها مجموعه تحت مديريت او با جديت بالا مشغول آسفالت كوچه ها و خيابان هاي اصلي شهر است از ساماندهي خيابان ها ، معابر و ميادين بندر دير به عنوان مهمترين اولويت كاري خود نام مي برد./جمالي گفت:توسعه، عمران و آبادانی در گرو مشارکت فعال مردم در برنامه های مدیریت شهری است.
شعارسال: شهردار بندر دیر گفت: توسعه، عمران و آبادانی در گرو مشارکت فعال مردم در برنامه های مدیریت شهری است.

رحیم جمالی در گفت وگویی افزود: پرداخت عوارض قانونی و بموقع،مشورت دهی در طرح های عمرانی و مشارکت در زیرساخت های عمران شهری بستر ساز شهری آباد و توسعه یافته است .

وی گفت: باتوجه به اینکه دولت از لحاظ قانونی تعهدی برای تامین منابع مالی شهرداری ها ندارد و عمده درآمد شهرداری بندر دیر نیز از طریق پرداخت عوارض شهروندان است تحقق برنامه های توسعه ای شهرداری نیازمند همراهی مردم است. شهردار دیر ادامه داد: شهرداری دیر با قدمت زیاد آن در بین مراکز شهرستان های استان از لحاظ درآمدی وضعیت مطلوبی ندارد اما عزم مدیریت این شهرداری در توسعه و آبادانی شهر جدی است.

جمالی گفت: جدول گذاری، آسفالت کوچه ها،ساماندهی محله ها،معابر و اصلاح هندسی تقاطع های اصلی شهر از برنامه های مهم شهرداری بندر دیر است

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی ساحل سازی با مساحت بیش از سه هکتار با طراحی مطلوب و زیبا آغاز شده و امیدواریم تا تعطیلات نوروز فاز اول آن به بهره برداری برسد.

شهردار گفت: ساکنان محله ها در زمینه نخاله های ساختمانی با شهرداری همکاری کنند تا چهره شهر برای همیشه زیبا جلوه داده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری دیر نیوز، تاریخ انتشار: 1 مهر 1395، کدخبر: 3962، www.dayyernews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین