پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکل تامین آب شرب حوزه انتخابیه‌اش شد و گفت: قرار بود طی ۵۰ سال گذشته مشکل آب شرب شهرستان‌های گرمسار و آرادان حل شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است
شعار سال: اردشیر مطهری در جلسه علنی مجلس در تذکری اظهار کرد: قرار بود طی ۵۰ سال گذشته مشکل آب شرب شهرستان‌های گرمسار و آرادان حل شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور اهل سرخه است به همین دلیل در دوره دوم ریاست جمهوری‌اش از سد نمرود آب شرب را به این شهرستان با جمعیت کم برد. این اتفاق در عرض ۶ ماه تا یک سال با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار صورت گرفت که تامین بودجه آن هم خارج از نوبت بود.

مطهری اضافه کرد: وزیر نیرو با هلی کوپتر به سرخه رفت تا شیر آب آشامیدنی این شهرستان را باز کند حال اینکه گرمسار و آرادان ۵۰ سال است که آب شرب ندارند. چه فرقی بین مردم سرخه با گرمسار و آرادان وجود دارد؟ چرا رئیس جمهور تبعیض قائل می‌شود؟ باید آب شرب این دو شهرستان تامین شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۰۹۰۶۳۵۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
آیا باید واقعا فرقی وجود داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
صبر زیادی دارند که بعد از این همه سال هنوز منتظر آب شرب هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین