پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
سکونتگاه ایلان ماسک، دومین فرد ثروتمند جهان یک واحد آپارتمانی است که توسط شرکت باکس ابل طراحی شده است
شعار سال: ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل خودروسازی تسلا، از اوایل ژوئن گذشته با نقل مکان به تگزاس در یک واحد استودیو-آپارتمان ۳۷ مترمربعی مستقر شده است.
ماسک که بر پایه شاخص میلیارد‌های بلومبرگ در حال حاضر با ثروت خالص ۱۸۱ میلیارد دلاری پس از جف بزوس، بنیانگذار آمازون، دومین فرد ثروتمند جهان است، این واحد آپارتمانی را از شرکت فضایی خصوصیِ اسپیس‌ایکس (SpaceX) که خود موسس آن است، اجاره کرده است.
این آپارتمان که حدود ۳۷ مترمربع مساحت دارد، در بوکا چیکایِ تگزاس و در نزدیکی پایگاه ساخت موشک‌های شرکت اسپیس‌ایکس واقع شده است. سکونتگاه تازه دومین ثروتمند جهان یک خانه پیش‌ساخته تاشوست که توسط شرکت باکس‌ابل (BOXABL) طراحی و عرضه شده و شامل یک اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام است. قیمت این واحد آپارتمانی حدود ۵۰ هزار دلار است. ایلان ماسک سال پیش اعلام کرده بود که قصد دارد برای تامین منابع لازم برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تحت مدیریتش، ضمن کاهش بهره‌مندی خود از حاشیه سود این شرکت‌ها، سرمایه‌های منقول خود را نیز به کار گیرد. بر همین اساس، او از ژوئن سال میلادی گذشته تا کنون شش واحد از هفت واحد مسکونی خود را ۹۷.۸۹ میلیون دلار فروخته و از این محل ۱۹.۲ میلیون دلار سود کسب کرده است. او اکنون تنها یک ملک دارد که شامل یک زیربنای هزار و ۴۸۶ مترمربعی در یک زمین ۴۷ هکتاری است که در هیلزبورویِ کالیفرنیا واقع شده است. ماسک اخیرا این ملک را به قیمت ۳۷.۵ میلیون دلار برای فروش آگهی کرده است. او در سال ۲۰۱۷ این ملک را ۲۳.۴ میلیون دلار خریداری کرده بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بهار نیوز، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۸۱۵۰۱، www.baharnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین