پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
رنجبران مدیر کل روابط عمومی صداسیما بر ادعای تماس مکرر و تشکر آمیز شهروندان از عوامل سریال دودکش ۲، از عوامل این سریال تشکر و قدردانی کرده است. ضمن سپاسگزاری از ایشان برای چنین حرکتی، باید به عرض رساند که احتمالا ۱۶۲ فقط بشکل گزینشی رصد می‌شود؟ سوتی‌ها، گاف‌ها و انتقادات ادامه دار از صداسیما به حدی زیاد شده و مورد بی توجهی روابط عمومی محترم بوده که مردم از تماس گرفتن مایوس شده اند. در موقع انتخابات، یکی از این شبکه‌ها حتی آرم الله وسط پرچم را با رنگ مشکی منعکس نموده بود که مصداق جرم است. استاندارد‌های چندگانه رفتاری را کنار بگذارید آقای رنجبران و الزاما مقید و پاسخگو باشید. گزارش مصادیق نارضایتی با ما، البته اگر مطالبه‌ای وجود داشته باشد.

شعار سال: حدود دو هفته‌ای است که سریال «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد روی آنتن شبکه یک سیما میرود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

محمدحسین رنجبران با انتشار یک پیام در حساب توئیتری خود، به رضایت مردم از این مجموعه تلویزیونی اشاره و همچنین از سازندگان آن تشکر کرد.

در ادامه تصویر پیام مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.

شماره ۱۶۲ صداسیما و حکایت آقای رنجبران؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱7 تیر ۱۴۰۰، ۷۸۱۴۴۷۹، www.yjc.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین