پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
افتتاح سد خائیز تنگستان در روزهای آینده به محلی برای بحث و تقابل استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی شده است.

شعار سال: افتتاح سد خائیز تنگستان در روزهای آینده به محلی برای بحث و تقابل استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی شده است. این سد با هدف تامین آب نخیلات شهر اهرم در اولین سفر دولت روحانی مصوب شد و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۷ آغاز شد و بر اساس اعلام مسئولان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

از انتقاد اینستاگرامی نماینده تا پاسخ تند استاندار

پس از اعلام خبر افتتاح این سد در روزهای آینده، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در اینستاگرامش خطاب به وزیر نیرو، افتتاح این سد را خیانت دانست و بیان کرد: سد خاییز نیمه‌کاره است و بخش‌های مهم آن تکمیل نشده است.

استاندار بوشهر نیز در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر به این اظهارات واکنش تندی نشان داد و گفت:  خیانت را کسانی کردند که هیچ کاری نکردند و کارها را معطل کردند، در حالی که مدیریت استان افتخار می‌کند در کمتر از سه سال، سد ۱۶ میلیون متر مکعبی خاییز را تکمیل کرده و این موضوع از بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

گراوند افزود: آقای کرمی نماینده مجلس گفته‌اند که به خاطر تبلیغات و بنر زدن این سد را افتتاح می‌کنیم، در حالی که ما نیازی به بنر و تبلیغات نداریم و کسانی که می‌خواهند با بنر و کارهای نکرده از مردم رأی بگیرند نیازمند بنر و تبلیغات هستند. شما حاضر نشدید چند کیلومتر بروید و از سد بازدید کنید و ادعا می‌کنید که دلسوز مردم هستید.

وی گفت: اگر باران باریده بود این سد آبگیری هم شده بود و مقصر نباریدن باران ما نیستیم و کار خود را به نحو مطلوب انجام داده‌ایم و یک سد استاندارد را تحویل می‌دهیم.

نشست خبری برای پاسخ به استاندار!

در ادامه این ماجرا، نماینده دشتی و تنگستان عصر دوشنبه نشستی خبری به میزبانی دانشگاه آزاد اهرم برگزار کرد تا به اظهارات استاندار پاسخ دهد.

کرمی با بیان اینکه انتظار ما از مسئولان افتتاح کامل پروژه ها می باشد، اظهار داشت: درباره انتقاد استاندار مبنی بر عدم بازدید از این سد، بارها از این پروژه بازدید کرده‌ام و نیازی نیست مانند استاندار برای این بازدیدها قشون‌کسی کنیم. راجع به اینکه کرمی دنبال تبلیغات و بنر است هم باید بگویم این حرفتان توهین به مردم است و کرمی با این موارد رأی نیاورده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: استاندار در سخنان خود از آقای شهریاری نماینده سابق دشتی و تنگستان تشکر کرده و تصور کرده با این کار دو قطبی در منطقه ایجاد می کند، ولی اینطور نیست. من بارها از آقای پورفاطمی و شهریاری تشکر کرده ام.

وی با بیان اینکه از دیوان محاسبات درخواست بررسی وضعیت سد خاییز شده ام تا جلوی افتتاح ناقص آن گرفته شود، گفت: استاندار تلفن مرا جواب نداد، ولی معاون وزیر نیرو گفت که افتتاح سد در حالی که هنوز دریچه های آن نصب نشده و نواقص دارد به اصرار استاندار می باشد.

کرمی با بیان اینکه متأسفانه استان ما محیطی برای آموزش مدیران شده، افزود: امیدواریم در دولت آقای رییسی استانداری توانمند و با تجربه نصیب بوشهر شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خلیج فارس، تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۷۴۹۳، pgnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین