پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
­معاون کل وزارت بهداشت گفت: خاصیت اصلی ویروس دلتا سرایت‌پذیری بیشتر است به همین دلیل بدون تردید در تمام استان‌های کشور در حال چرخش است.
شعار سال:  "ایرج حریرچی" با حضور در برنامه "تیتر امشب" شبکه خبر با بیان اینکه تمام نشانه‌های یک اوج گیری در پیک پنجم وجود دارد، گفت: برای نخستین بار در تعداد موارد سرپایی رکورد زدیم، امروز (سه‌شنبه) ۲۷ هزار و ۴۴۴ ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و ۳ هزار و ۳۶ بستری جدید داشتیم.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: خاصیت اصلی ویروس دلتا سرایت‌پذیری بیشتر است به همین دلیل بدون تردید در تمام استان‌های کشور وجود دارد و در حال چرخش است.

حریرچی با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از ۱۷ ماه درگیر بودن با کرونا گفت: متأسفانه میزان تحرک و تماس‌های ما با یکدیگر نسبت به سال‌های قبل کرونا افزایش پیدا کرده است.

حریرپی: از مردم عذرخواهی می‌کنم

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: باتوجه به اقدامات فوق‌العاده و خیرکننده در زمینه واردات و تأمین واکسن کرونا، ولی مردم انتظار داشتند که در این چندماه اخیر واکسیناسیون گسترده‌تری صورت بگیرد که متأسفانه موفق نشدیم و فارغ از اینکه چه میزان قصور و تقصیر وجود دارد و چه میزان قصور و تقصیر متوجه چه کسانی است، از اینکه نتوانستیم به وعده‌های داده شده درباره واکسیناسیون وسیعتر عمل کنیم از مردم عذرخواهی می‌کنم.

حریرچی گفت: مجهز شدن بیمارستان‌ها و تجربه کادر درمان باعث شده شدت شیوع بیماری کرونا در پیک پنجم کمتر باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۷۰۷۵۹، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین