پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از همکاری آمریکا و گروه تروریستی داعش در سوریه و افغانستان خبر داد.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: مسکو اسناد و مدارک زیادی در دست دارد که حاکی از همکاری نزدیک آمریکا و گروه تروریستی داعش است.

بر این اساس، زاخارووا تاکید کرد: این اسناد و مدارک بسیار روشن و محکم هستند و می‌توان آن‌ها را به نهاد‌های بین المللی همچون سازمان ملل متحد ارائه کرد. علاوه بر همکاری آمریکا و داعش در سوریه، مسکو مدارک بسیار زیادی از همکاری آمریکا و تروریست‌های داعش در افغانستان را جمع‌آوری کرده است.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی روسیه با بیان اینکه مدارک بدست آمده همگی دقیق و با جزییات کامل هستند، افزود: شیوه جمع‌آوری اسناد و مدارک از سوی روسیه به سبک آنگلو ساکسون‌ها نیست که در شورای امنیت سازمان ملل جار و جنجال به پا کنند و سپس جعلی از آب در بیایند.
 

اسناد روسیه درباره همکاری آمریکا و داعش

زاخارووا تاکید کرد: این اسناد و مدارک برای نشان دادن همکاری‌های نزدیک آمریکایی‌ها و داعش کافی است. برای مثال، به تازگی داعشی‌ها نیرو‌های رزمی و حتی کشته‌ها و مجروحان خود را با بالگرد‌های آمریکا به مناطق مختلف جا به جا می‌کنند و این در حالی است که آمریکا و ناتو کاملا بر آسمان افغانستان مسلط هستند و فضای آسمانی این کشور را کنترل می‌کنند.

پیش از این ضمیر کابلوف، نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور افغانستان گفته بود: روسیه اسنادی در دست دارد که نشان دهنده همکاری آمریکا و داعش در افغانستان است.

همچنین راند پاول، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا سیاست‌های نادرست واشنگتن و مداخله بیش از حد در بحران سوریه را عامل به وجود آمدن پناهگاهی مناسب برای تروریست‌ها و کشیده شدن هرج و مرج به شمال عراق دانسته بود. او یکی از دلایل تقویت داعش را ارسال سلاح‌های آمریکایی برای متحدان این گروه در سوریه عنوان کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۲۹۹۷۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
کلا گروه ها و فرقه هایی که در کشور خود به انفجار و کشتار و.... علیه وطن و مردم خود دست میزنند، اسمشان و مارکشان و.... نشاندهنده دهنده ماهیت و جنس آنهاست، خوب و بد هم ندارند، ممکن است رنگ عوض کنند، آنهم به وسیله تبلیغات و..... ولی نهایتا ترویست و وطن فروش و بویی از انسانیت نبرده اند و روشن است که تمامی کشورهایی که علیه جبهه مقاومت هستند، سازنده آنها و همه جوره آنها را حمایت میکنند، منطقه باید بخود بیاید و تروریستها و حامیان آنها را برای همیشه پاکسازی کند، در تمامی جنبه های نظامی، اقتصادی و تیلیغاتی، و...... بخشکانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین