پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
رئیس جمهور روسیه خطاب به دوازدهمین نشست بین المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام تأکید کرد: مسکو در مبارزه با تروریسم بین‌المللی با کشور‌های اسلامی همکاری می‌کند.

شعار سال:  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه خطاب به دوازدهمین نشست بین المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام اعلام کرد که مسکو در مبارزه با تروریسم بین المللی با کشورهای اسلامی همکاری می‌کند.
 
رئیس جمهور روسیه در این باره ادامه داد: روابط روسیه با کشورهای اسلامی به طور سنتی دوستانه و سازنده است. کشورهای اسلامی می‌توانند روی همکاری روسیه در عبور از بحران‌های منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم بین المللی حساب کنند.
 
وی در این باره اضافه کرد: می‌خواهم تأکید کنم که شرکای ما می‌توانند در تلاش برای غلبه بر بحران‌های منطقه‌ای و مشکلات حاد اجتماعی و نیز در مقابله با همه مظاهر تروریسم و افراط گرایی، روی حمایت و همکاری روسیه حساب کنند.
 
گفتنی است که دوازدهمین نشست بین المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام با حضور ایران در «کازان» پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه آغاز به کار کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:  6 مرداد   1400، کدخبر: 5267996، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
مبارزه با تروریسم در بین همه کشورها باید رواج پیدا کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین