پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
فرماندار ارومیه گفت: رشد بی‌رویه مراکز آموزشی و تجاری در خیابان دانشکده ارومیه سبب ایجاد ترافیک شده و باید از این عمل به‌طور جدی جلوگیری شود.

شعار سال : عباس حسن‌خانی امروز در چهارمین جلسه شورای ترافیک آذربایجان‌غربی اظهار داشت، رشد قارچ‌گونه مراکز آموزشی در خیابان شهید بهشتی(دانشکده) و خیابان خیام ارومیه از جمله عواملی است که سبب افزایش ترافیک و رعایت نکردن اصول ایمنی و راهنمایی رانندگی در این قسمت از شهر می‌شود.

وی گفت: 18 مرکز آموزشی در این دو منطقه دارای مجوز نیستند و پس از بررسی در جلسه مشترک آموزش و پرورش، این مراکز باید جمع‌آوری شده و یا برخوردهای لازم و قانونی با آنان به عمل آید.

حسن‌خانی با بیان اینکه کانون‌های زبان و مدارس غیر انتفاعی نباید به صورت بی‌رویه رشد کنند افزود: از طریق اداره اماکن عمومی، دو مرکز کانون زبان تعطیل شده‌اند چراکه خیابان دانشکده دیگر کششی برای استقرار این مراکز ندارد.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت، استقرار مراکز آموزشی در محل‌های غیرآموزشی مانعی ندارد اما در صورتی که این استقرار سبب از بین رفتن امنیت عمومی و خدشه در قوانین انتظامی منطقه شوند از این کار جلوگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: وجود این مراکز در خیابان دانشکده ارومیه سبب ایجاد ترافیک در ساعات تعطیلی مدارس و رعایت نکردن‌ مسائل انتظامی و امنیتی شده‌ است و به همین دلیل از رشد بی‌رویه آموزشگاه‌ها و مراکز تجاری در این خیابان باید جلوگیری شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت تسنیم، تاریخ نشرخبر : 26 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب : 919225 www.tasnimnews.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
توي يك خيابون راسته اموزشگاه ها شده. اگه مجوز داشته باشن كه دارند، شما برادر عزيز هيچ كاري از دستت بر نمي ياد. بايد قبلا به اين مسايل فكر مي كرديد فرماندار محترم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین