پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
نخستین پژوهشکده تحقیقات صنعت هوایی و هوانوردی در کشور با موافقت شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی تاسیس می‌شود.
شعارسال: با مساعدت‌های ویژه وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواشناسی و با همکاری موثر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاسیس اولین پژوهشکده تحقیقات صنعت هوایی و هوانوردی در کشور در قالب سه گروه پژوهشی ۱. مدیریت توسعه دانش و فناوری طراحی و ساخت هواپیمای تجاری ۲. مدیریت توسعه دانش و فناوری تعمیر و نگهداری هواگرد‌ها (MRO) ۳. مدیریت توسعه دانش و فناوری حمل و نقل هوایی و فرودگاهی ذیل مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور موافقت به عمل آمد.

تا پیش از این مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با دارا بودن ۳ پژوهشکده هواشناسی و علوم جو در تهران، اقلیم شناسی و تغییر اقلیم در مشهد، هواشناسی آب و کشاورزی در ایلام در ۱۴ گروه پژوهشی مختلف و همچنین مرکز رشد و نوآوری علوم هواشناسی و علوم جو، اقیانوسی و هوانوردی، به انجام مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با دانش محض هواشناسی و شناخت، گسترش و ارائه سامانه‌های کاربردی پرداخته است.

تاسیس پژوهشکده تحقیقات صنعت هوایی و هوانوردی
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۱۰۲۹۰، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین