پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
پس از چهار روز بررسی برنامه کاندیدا‌های تصدی پست شهرداری شیراز، در نهایت بعد از ظهر امروز چهارشنبه سوم شهریورماه با انتخاب سید احسان اصنافی، پرونده انتخاب شهردار شیراز بسته و به وزارت کشور برای تایید نهایی ارسال شد.

شعار سال:بعد از گذشت حدود 20 روز از آغاز به کار شــوراى ششــم و بعد از یــک هفته برســى و ارائه برنامه هاى 22 داوطلب، در نهایت ســید احســان اصنافــى از بیــن 5 داوطلــب نهایى که 3 نفــر انصراف دادنــد با 8 راى اعضاى شوراى شــهر به عنوان شــهردار شیراز انتخاب شــد تــا پرونده او بــراى تایید نهایى به وزرات کشــور ارســال شود.
 
از نــکات قابل توجه انصــراف محمد فرخ زاده با 9 راى در مرحله پیشــین اســت. همچنین على حســین رعیتى فرد با 5 راى از کورس شهردار شدن باز ماند. اما ســومین و آخرین روز از جلسه بررسى و مصاحبه کاندیداهاى شهردارى شــیراز در حالى برگزار شد که قرار بود که سه نفر دیگر از پنج کاندیداى نهایى شوراى شــهر برنامه خود را ارائه دهند، در این راســتا زمانى که قرار بود محمد بذرافشان براى ارائه برنامه هاى خود در صحن شــورا حضور یابد، رئیس شوراى شهر شیراز شیراز از کناره گیرى وى از ادامه مسیر خبر داد و بدین ترتیب قرعه به نام ســید احسان اصنافى نایب رئیس شــوراى ششــم و کاندیداى دیگر پست شهردار شــیراز افتاد.
 
اصنافى که متولد 1359شیراز است و البته سابقه عضویت در شــوراى چهــارم را هــم در کارنامه خود دارد نیــز در تشــریح برنامه هاى خود گفت:راهبرد کلى همه برنامه هاى مــن ارتقاى شــیراز و رســاندن آن به جایگاه واقعى خود به عنوان سومین حرم اهل بیت اســت که در این راستا اجراى طــرح هاى 57 هکتارى توســعه حرم و ســاماندهى بافت تاریخــى و فرهنگى، ارتقاى برخى از بخش ها از جمله حوزه حمل و نقل، تکمیل مترو خط یک و دو، تکمیل رینگ هاى شــهر، توجه به رفع معضل حاشیه نشــینى، تکمیل بزرگراه شــهید سلیمانى و برخى موارد دیگر در اولویت فعالیت هاى مــن قرار دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار: 3  شهریور   1400، کدخبر: 1122567، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین