پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
نماینده مردم شیراز و زرقان در دقایق اولیه رای گیری لیست ارای خود را در راستای عمل به شفافیت منتشر کرد.
شعار سال: معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس و بررسی صلاحیت این وزرا چند روزی است به عنوان مهم‌ترین دستور کار مجلس در حال بررسی است.

در این راستا هر وزیر مخالفان و موافقانی داشت که نمایندگان سخنان خود را در صحن مجلس و همچنین کمیسیون‌های تخصصی مطرح کردند و در نهایت عصر امروز رای گیری نهایی انجام شد تا وزرای دولت سیزدهم انتخاب شوند.

بر این اساس روح الله نجابت به عنوان یکی از نخستین نمایندگان در راستای عمل به شفافیت آرای صادره خود را در فضای مجازی منتشر و مردم را از نظر خود مطلع کرد.
 
او همچنین نوشته:

ضمن احترام به شخصیت تک‌تک وزرای پیشنهادی و نظر رئیس‌جمهور محترم، در خصوص۶ وزیر پیشنهادی، نسبت به شرایط لازم برای تصدی بالاترین مسئولیت در وزارت مربوطه یقین حاصل نشد.

اکنون و با رای اعتماد مجلس به ۵ وزیر از ۶ وزیری که بنده رای اعتماد ندادم، وظیفه می‌دانم ضمن یاری رساندن به همه وزرای دولت سیزدهم از جمله وزرایی که رای اعتماد ندادم، نقش نظارتی مجلس و نمایندگی را با رویکرد کمک به دولت برای حل مشکلات مردم ایفا نمایم.


در فاصله دو سال و نیم کار مشترک مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، برنامه‌های اعلامی تک‌تک وزرا، گزارش‌های کمیسیون‌های تخصصی پیرامون بررسی وزرا و قول‌هایی که برای حل مشکلات مردم در کمیسیون از وزرا گرفته شد ملاک عمل خواهد بود.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از الف، تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۰۰۶۰۳۱۰۰، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین