پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی انتخاب احمد وحیدی به سمت وزیر کشور را تبریک گفت و افزود: خدمت در جایگاه راهبردی وزیر کشور که وظیفه ایجاد هماهنگی بین ارکان حیاتی حکمرانی همچون سیاست، اجتماع، اقتصاد، فرهنگ، نظم بخشی و ایجاد امنیت را بر عهده دارد، نیازمند شخصی با تجربه، متعهد، مجهز به نگاه راهبردی و توان مدیریتی بالایی است که سوابق درخشان حضرتعالی در جایگاه‌های مختلف کشوری و لشکری، بر این امر گواهی می‌دهد.

شعار سال: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی انتخاب احمد وحیدی به سمت وزیر کشور را تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
برادر ارجمند
 
جناب آقای دکتر احمد وحیدی
 
وزیر محترم کشور
 
خبر رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به جنابعالی برای عهده داری وزارت کشور دولت انقلابی و مردمی سیزدهم موجب خرسندی اینجانب گردید. چرا که خدمت در جایگاه راهبردی وزیر کشور که وظیفه ایجاد هماهنگی بین ارکان حیاتی حکمرانی همچون سیاست، اجتماع، اقتصاد، فرهنگ، نظم بخشی و ایجاد امنیت را بر عهده دارد، نیازمند شخصی با تجربه، متعهد، مجهز به نگاه راهبردی و توان مدیریتی بالایی است که سوابق درخشان حضرتعالی در جایگاه‌های مختلف کشوری و لشکری، بر این امر گواهی می‌دهد.
 
بخش‌های مختلف وزارت کشور به ویژه کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، همواره در خط مقدم اجرا و نظارت بر الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل بوده و نقشی کلیدی را در اجرای راهبردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در استانداری ها و مدیریت شهری کشور ایفا نموده اند.
 
بدون شک طراحی طرح جامع پدافند غیرعامل برای استان‌های کشور با محوریت استانداری‌ها و طراحی سند جامع پدافند شهری برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و تامین تجهیزات CBRNE در این شهرها که نقش به سزایی در ارتقای تاب آوری شهرها و سکونتگاه‌های کشور خواهد داشت بدون همکاری و مساعدت مجموعه وزارت کشور میسر نمی شد.
 
حال که حضرتعالی عهده‌دار وظیفه خطیر وزارت شده‌اید، انتظار و تقاضای سازمان پدافند غیرعامل کشور، تکمیل طرح‌های جامع پدافند غیرعامل در استانها و همچنین اولویت بخشی بر تکمیل سند پدافند شهری در همه شهرهای بالای ۲۰۰ هزار جمعیت و مدنظر قرار دادن این طرح‌های در برنامه‌ریزی‌های استانی و شهری است. سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری در زمینه‌های مشترک همکاری اعلام می‌دارد.
 
ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک مجدد به حضرتعالی به سبب کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت دارم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار:  8 شهریور1400، کدخبر: 1214217، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
تکمیل طرحهای نیمه تمام از مواردی است که مردم هم دوست دارند زودتر به انتها برسند.
طرحهای پافند غیر عامل هم جزء این موارد است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین