پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
حوادث احتمالی مربوط به مواد شیمیایی، پرتوی و بیولوژیک ( CBRN)می تواند در طیفی از رویدادهای شهری تا بیوتروریسم قابل وقوع باشند. شهرها در شرایط حاضر آسیب پذیری بالایی نسبت به انتشار مواد شیمیایی، پرتوی و بیولوژیک دارند. در هفته پدافند غیرعامل شاهد اجرای مانوری زیبا در این خصوص با هدف باز تمرین نیروهای تخصصی و افزایش سطح آگاهی عمومی بوده ایم.
شعار سال: در این مانور دو سناریوی مواجهه با حادثه و مدیریت مصدومین، در کنار یکدیگر مدیریت شد. در کنار اقدامات مربوط به کنترل بحران و مدیریت بخش بیمارستانی و درمان، ارائه خدمات بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است. افرادی که در محل اسکان موقت نگهداری می‌شوند، باید خدمات بهداشتی و درمانی مناسب دریافت کنند. مثلا بیماران فشارخونی، زنان باردار و بیماران دیابتی باید تحت مراقبت مستمر باشند. بنابراین، استقرار یک مرکز بهداشتی و درمانی سیار در محل اسکان مردم، امکان این نوع خدمات رسانی را می‌دهد.
 


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی جماران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین