پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
رحیمی گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل بسیار جامع و کامل است و سرمایه‌های استان در آن دیده شده است که در پایان این طرح ان شالله شاهد مصونیت استان‌ها خواهیم بود.
شعارسال: مهدی رحیمی در حاشیه حضور در لنگرود گفت: در بحث مبارزه با سنبل آبی چند مرحله کار در حال اجراست.

معاون امور استان‌های پدافند غیر عامل کشور یادآور شد: ابتدا در مرحله کوتاه مدت، مسئولان استانی و شهرستانی تلاش می‌کنند که جلوی رشد این گیاه گرفته شود در مرحله میان مدت و بلند مدت نیز هر دستگاهی موظف است که در برنامه‌های ۱۴۰۱ خود برای رفع و مبارزه با این گیاه اعتبارات لازم را پیش بینی کند.

رحیمی افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل در اسفندماه گذشته با حضور مسئولان استانی در گیلان رونمایی شد که این طرح بسیار جامع و کامل است و سرمایه‌های استان در آن دیده شده است و برای هر سال ۱۰ الی ۱۲ برنامه اجرا شود که در پایان این طرح ان شالله شاهد مصونیت استان‌ها خواهیم بود.
 
برنامه‌های پدافند غیر عامل روزانه و کوتاه مدت نیست
 

وی با اشاره به این مطلب که برنامه‌های پدافند غیر عامل روزانه و کوتاه مدت نیست گفت: پدافند غیر عامل پیشگیری و پیش بینی و آسیب پذیری‌ها و مصون سازی است.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار:۲۶ شهریو ۱۴۰۰، کدخبر:۶۴۵۷۷۵، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین