پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مشاور فنی فدراسیون دو و میدانی گفت: کمبود های پیست دو و میدانی ورزشگاه دیّر و مشکلات اسپانسر دو ومیدانی کاران این شهر بزودی حل می شود.
شعارسال: سجاد مرادی رکورددار دوی ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر و مشاور فنی فدراسیون دوومیدانی در جمع ورزشکاران دیری گفت:سیاست فدراسیون دو ومیدانی ایران بر نگاه ویژه به مناطق محروم بویژه شهرستان ها استوار است.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش زیادی در شناسایی استعداد های دانش آموزی با برگزاری مسابقات درون مدرسه ای دارد.

مرادی از برگزاری کلاس مربیگری در کمتر از یک ماه آینده در استان بوشهر خبرداد و اضافه کرد:ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید نسبت به استعداد یابی در بین نوجوانان و جوانان همت بیشتری داشته باشند.

مشاور فنی فدراسیون دو ومیدانی با تأکید بر اینکه باید شرکت های مستقر در منطقه حامی ورزش استان بوشهر باشند بیان داشت: رایزنی هایی با مدیرعامل پتروشیمی جم مبنی بر اسپانسری ورزشکاران دو ومیدانی شهرستان دیر در حال انجام است و بزودی این مشکل اساسی حل خواهد شد.

وی گفت: بکی از راه کار های شناسایی استعداد ها در شهرستان ها برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در کشور و حل مشکل اسپانسر است .

سجاد مرادی ادامه داد: شهرستان دیر با توجه به شرایط محیطی می تواند استعداد های خوبی در رشته پرش و دو سرعت داشته باشد و این امید وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور ورزشکاران دیّر به بدنه تیم ملی راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در بازدید از پیست دو ومیدانی ورزشگاه شیرودی دیر نواقصاتی مشاهده شد، اظهار داشت:مشکل تخته استارت را کمتر یکماه آینده حل می کنیم و فرمانداری نیز نسبت به حل مشکل نور و پروژکتور ورزشگاه همت کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیر نیز در این همایش گفت:شهرستان دیر و بویژه شهر دیر علی رغم محرومیت های موجود ،از قدیم الایام جزو شهرهای ورزشکار خیز استان بوشهر بوده است و مردم به ورزش علاقه خاصی داشته و دارند.

نامدار درویشی افزود: در مدت کوتاهی که ورزش دو ومیدانی به صورت حرفه ای در دیر دنبال می شود شاهد بروز استعداد های خوبی بوده ایم که در صورت توجه بیشتر آینده خوبی پیش روی دو و میدانی شهرستان خواهد بود.

وی با تقدیر از حضور سجاد مرادی در دیر تصریح کرد: فرمانداری دیر از برگزاری کلاس های آموزشی رشته دو ومیدانی در شهرستان دیر حمایت می کند و امیدواریم شاهد حضور مستمر قهرمانان دو ومیدانی کشور در شهرمان باشیم.

درویشی ، سجاد مرادی را به عنوان شهروند افتخاری دیر قلمداد کرد و گفت:دیّر از دیر باز خواستگاه دوندگان خوبی همچون رضا محمدی ،محمد غفوری زاده ، علی رفعت فرد و دیگران بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری مطاف 24، تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آبان 1395، کدخبر: 46452، www.motaf24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین