پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
وزیر نفت در دومین روز سفر خود به منطقه پارس جنوبی از یک سکوی گاز و بندر سیراف پارس بازدید کرد.
شعار سال: جواد اوجی وزیر نفت که عصر دیروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) به عسلویه سفر کرده است، صبح امروز در دومین روز سفر خود به پایتخت انرژی کشور، به سکوی گازی فاز یک پارس جنوبی (SPQ ۱) سر زد و روند کار را در این سکو بررسی کرد.

او سپس به بندر سیراف پارس رفت تا از این بندر بازدید کند.

بندر سیراف پارس دومین پایانه صادرات فرآورده‌های گازی فاز‌های پارس جنوبی است که با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری در زمینی به مساحت ۳۶۰ هکتار با هدف بارگیری و صادرات گاز مایع و ذخیره‌سازی و صادرات گوگرد تولیدی پالایشگاه‌های پارس۲ به همت پیمانکاران داخلی در منطقه کنگان ساخته شده است.

نخستین اسکله صادرات گاز مایع ال پی جی در بندر سیراف پارس با ظرفیت بارگیری پنج هزار مترمکعب بر ساعت مرداد امسال به بهره‌برداری رسمی رسید.

وزیر نفت سپس از فاز‌های ۱۲، ۱۴، پتروشیمی دماوند و برزویه بازدید خواهد کرد و بعدازظهر امروز عسلویه را به مقصد تهران ترک می‌کند.

اوجی عصر دیروز پس از ورود به عسلویه، به شهدای گمنام ادای احترام کرد و دیشب در نشستی با حضور مدیران مربوط در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بررسی شرایط طرح‌های گازی و پتروشیمی مستقر در عسلویه پرداخت.

تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۲شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۷۹۰۳۴ yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین