پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کشاورزان استان اصفهان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور کشورمان، انتظارات خود در مورد انتخاب استاندار جدید استان اصفهان را مطرح کردند.
شعار سال: کشاورزان استان اصفهان در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور، انتظارات خود را در مورد انتخاب استاندار جدید مطرح کردند.

در ابتدای این نامه ضمن تبریک، آمده است: استان اصفهان سال‌ها است دچار مشکل خشکی و یا فصلی شدن رودخانه زاینده‌رود شده و به‌صورت غیرقانونی و به ناچار حق‌آبه‌های محیط زیست و کشاورزان حق‌آبه‌دار حوضه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی را برای مصارف مختلف کشور و مصارف شهری و صنایع و خدمات و اشتغال و توسعه کشاورزی و باغات در شهر‌ها و روستا‌های استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد برداشته می‌شود.
 
نامه کشاورزان اصفهانی به رئیس‌جمهور

در ادامه عنوان شده است: علی‌رغم وجود قوانین مصرح و مصوباتی روشن در شورای عالی آب و هیأت وزیران و سایر مراجع قانونی و رسمی کشور و صدور آرای محاکم قضائی برای اجرای قوانین و راهکار‌های حل مشکلات و احیا زاینده رود، همچنان مشکل باقی است.

در این نامه بیان شده است: روستاییان و کشاورزان حوضه زاینده‌رود به خصوص در شرق اصفهان که ۸۳ درصد مشارکت در انتخابات اخیر داشته و ۹۵ درصد از ایشان به حضرت‌عالی رأی داده‌اند و همچنین معتمدین، شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستاها، اصناف کشاورزی و تشکل‌های فعال روستایی و کشاورزی و محیط زیستی از حضرت‌عالی تقاضا دارند.

در ادامه این نامه آمده است: استانداری برای این استان انتخاب کنید که دارای تجربه و سابقه مسئولیت‌های ملی و استانی بوده و آشنایی کامل به مسائل آب و زاینده‌رود که اصلی‌ترین مشکل استان اصفهان است را داشته باشند، بومی استان باشند و از همه مهم‌تر قابلیت و توان هماهنگ کردن ظرفیت‌های داخلی استان برای اجرای مصوبات و قوانین و توان هماهنگی و ایجاد ارتباط با مسئولان ملی برای حل مشکلات استان را داشته باشند.

در ادامه اظهار شده است: یادآور می‌شود جمعیت شش میلیون نفری سه استان که نیازمند آب زاینده‌رود برای شرب و مصارف شهری و اشتغال و تولید خود هستند و در دادن مالیات و ایجاد درآمد ناخالص ملی و نقش‌آفرینی در تمام مسائل و مشکلات کشور نقش اول یا دوم را داشته و دارند، شایسته اجابت این تقاضا هستند.

در پایان عنوان شده است: سال‌ها است که کشاورزان حوضه زاینده رود، شرایط نابسامان خشکی و کم‌آبی زاینده‌رود را تحمل کرده‌اند و با عنایت به مشکلات اجتماعی و وقایع ناگوار امنیتی پیرامون موضوع آب شرق و غرب اصفهان که مسبوق به سابقه نیز است، پیش‌بینی می‌شود چنان‌چه استاندار و سایر مسئولان منتخب استان نتوانند این مشکلات را حل کنند، قطعاً شاهد مشکلات جدی به ویژه در جامعه کشاورزان شرق اصفهان باشیم؛ امید که بر اساس قول‌هایی که در زمان انتخابات دادید، تدبیر لازم را اتخاذ کنید.
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۲۲۸۰۷، www.shafaqna.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
کسی بر استاندارد اصفهان نظارت می کند؟

با سلام

تخلفات استاندارد اصفهان به شرح ذیل ارسال می شود؛
۱_ واگذاری بازرسی ها و آزمایش نمونه ها ، به شرکت ها و آزمایشگاه های صوری. شرکت های بازرسی، آزمایشگاه همکار و مراکز آموزشی اکثر اعضای آن کارکنان استاندارد یا بستگان آنان می باشند. این امر طبق تعارض منافع، باعث تضعیف نظارت ها، کیفت ها و اعتماد مردمی است.

۲_تعلل در برخورد با طلاسازهای غیر استاندارد که باعث تضیع حق مردم و فراگیری غش در عیار می شود (ضمنا کارشناس طلا فردی است به نام ر است که اکثر فامیل ها و اطرافیان او طلاساز و طلا فروش هستند).

۳_ایجاد نمایندگی های کاذب در شهرستانها و بکارگیری نیروهای آن در اصفهان.
بجای تقویت و گسترش نظارت های شهرستانی، با مستند سازی اقدام ایجاد چارت در شهرستانها نموده ولی نیروها آنجا با ابلاغ سال هاست که حقوق شهرستان ها را می خورند و در اصفهان خدمت می کنند.

۴_سکوت حراست اصفهان نسبت به این تخلفات ، به معنی همکاری و خیانت در انجام وظیفه است‌.

۵_تعرفه های اخذ شده توسط شرکت های بازرسی، بالاتر از تعرفه مصوب سازمان می باشد.

۶_ عدم اختصاص هزینه های قانونی لباس و...به کارکنان آزمایشگاهی، خدماتی و نگهبانی

۷_استفاده ابزاری از حراست جهت پرونده سازی له یا علیه کارکنان جهت تسهیل در تصدی و یا ممانعت از تصدی پست .
۸_.....
مدیر پایگاه

سلام 
موارد بیان شده ، چه ارتباطی با خبر نامه کشاورزان اصفهانی به رئیس جمهور داشت. 
بنظرمی رسدتازمانی که مستندات لازم برای بررسی ارسال نشود، این موارد از دیدگاه هر کارشناسی، صرفا یک ادعا تلقی شده و قابلیت هیچکونه پیگیری را نداشته و حتی ممکن است افترا هم محسوب شود. 
اگر منظور شما مشکلات حوزه استاندارد ، بازرسی ها، شرکت های بازرسی طرف قرارداد با استاندارد و ...... ،است ، مشکلاتی متشابه تثریبا در کل کشور گزارش شده و به زودی با همکاری نهادهای ذی ربط، ورود موثر می کنیم.
 
در صورت صلاحدید ، ادله های اثباتی برایمان بفرستید

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین