پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
پس از 60 روز از اولین بازدید خود از شهرستان دشت آزادگان برای رفع مشکلات بهداشتی منطقه و افزایش سلامت دکتر غلامرضا شریعتی به یکی از مهمترین وعده های خود برای مردم این شهر عمل کرد و کلنگ عملیات بهسازی و ایجاد شبکه فاضلاب شهرستان دشت آزادگان بر زمین زده شد.
شعارسال: پروژه فاضلاب دشت آزادگان با اعتباری معادل چهار میلیارد تومان و به طول سه کیلومتر کلنگ زنی شد.

این پروژه در هفت نقطه بحرانی شهرستان اجرا می شود و ۱۲ ماه زمان اجرای پروژه است.

همچنین استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه در مراسم کلنگ زنی فاضلاب دشت آزادگان اظهار کرد: پروژه های خوبی در سطح دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه ریزی است.

وی افزود: تاکید شده بالای ۸۵ درصد نیروهایی که باید در پروژه های نفتی استخدام شوند از خوزستان و اولویت با دشت آزادگان و هویزه باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد: جوانان باید دوره ها، تخصص ها و تکنیک های لازم در این زمینه یاد بگیرند، مدرکشان را داشته و تکنیسین باشند.

شریعتی گفت: فرماندار باید کمیته های اشتغال شهرستان را با همراهی فنی و حرفه ای و سازمان های مربوطه فعال کند و از همین الان این تکنیسین ها آموزش های لازم را برای جذب در مشاغل مختلف ببینند.

وی تصریح کرد: وزیر نفت پذیرفته ۶۰۰ میلیارد تومان از محل پروژه های نفتی، کار عمرانی در شهرستان دشت آزادگان ایجاد کند و البته دولت در شهرهای دشت آزادگان برنامه های زیادی دارد.

* ۶۰ درصد هورالعظیم آبگیری شده است

شریعتی اضافه کرد: با تدبیر این دولت در تالاب هورالعظیم آبگیری ۶۰ درصد انجام شده و مابقی آن نیز انجام خواهد گرفت. در همین راستا به سازمان آب و برق نیز گفته ایم که آبگیری را ادامه دهد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: تا سال آینده مسیر تا مرز چزابه چهار بانده می شود و با اینکار باعث رونق بیشتر بازارچه مرزی منطقه را شامل می شود. این اقدامات باید هر چه سریعتر در سطح منطقه انجام گیرد تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر منطقه و معیشت مردم باشیم.

وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه آب غدیر تا یک ماه آینده به شهر دشت آزادگان وارد می شود.

لازم بذکر است عملیات چهار بانده کردن جاده سوسنگرد به بستان و کمربندی سوسنگرد و جاده سوسنگرد به هویزه نیز در با سرعت دست اقدام است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت استانداری خوزستان، تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395، کدخبر: 24632، www.ostan-khz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین