پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
در این جلسه ابتدا فرماندار شادگان به بیان اجمالی مشکلات شهر پرداخت و پس از آن نماینده ی شادگان در این خصوص صحبت کرد.
شعارسال: از جمله مشکلاتی که فرماندار شادگان به آن ها اشاره کرد، بحث آب شرب این شهرستان، تصفیه خانه و بحران فاضلاب بود.

در حالی که فرماندار شادگان از عدم وجود امکانات از جمله دستگاه جینجر برای حل موقت مشکل آب شهرستان شادگان سخن می گفت، با تذکر چند باره ی همراهان معاون وزیر برای سفر به آبادان روبرو شد که با پاسخ تند وی روبرو شد.

فرج الهی گفت: این آبادان گفتن ها چه معنایی دارد؟ آبادان 100 ارگان و شرکت را دارد که حمایت اش کنند اما از شادگان چه کسانی حمایت خواهند کرد، ما هیچ جا را نداریم. آبادان نیم ساعت با شادگان فاصله دارد و بعد از صحبت درباره مشکلات این جا، به آبادان هم تشریف ببرید.

وی در ادامه از ناتوانی در پرداخت حقوق، عدم تجهیزات وامکانات صحبت کرد که سخنان وی با صحبت های علیمرادی قطع شد. فرج الهی در ادامه با صدای بلند خطاب به مدیر عامل آبفای استان گفت: وقتی دستگاه و تجهیزاتی وجود ندارد، من باید با مردم مواجه شوم و پاسخگو باشم. باید فکری شود. اجازه بدهید معاون وزیر فکری به حال این وضعیت کند.

ناصری نژاد نماینده ی مردم شادگان نیز با صدایی پر التهاب و فریاد گونه اظهار کرد: در شادگان نه بیل مکانیکی و نه جنتکسی وجود ندارد. و وقتی با تایید سر معاون وزیر و قول تحویل دستگاه جنتکس برای شادگان مواجه شد، گفت: باید در میکروفن اعلام کنید که این دستگاه را به شادگان می دهید.

در ادامه، علیمرادی مدیر عامل آبفای استان خاطرنشان کرد: این وظیفه ماست که مشکل را حل کنیم. تا به امروز علی رغم مشکلات در شادگان تمام تلاش مان را کرده ایم. پیمانکار مشخص شده است و از فردا شروع می کنیم . بحث جنتکس حل می شود و قرار شده تا ظرف یک یا دو ماه آینده دستگاه جنتکسی برای شادگان در نظر گرفته شود.

ناصری نژاد نیز با فریاد خطاب به علیمرادی گفت: چرا 1600 متر لوله در طول دو ماه تمام نشده و نیمه کاره رها شده است؟ هزار متر لوله را نتوانسته اید تکمیل کنید. مردم آب ندارند. نصب لوله چه تشریفاتی دارد. بنا بود اداره {literal}{{/literal}این طرح{literal}}{/literal} را اجرا کند اما لوله ها دپو شده وهیچ کاری صورت نمی دهید. پیمانکار هنوز قرار داد نبسته و پولی نگرفته است. وضعیت دستگاه جنتکس باید همین جا حل شود.

در نهایت وضعیت تحویل دستگاه جنتکس به شهرستان شادگان برای رفع موقت مشکل تجمع فاضلاب، به قولی 2 ماهه بدل شد تا باز هم تلاش ها برای بهبود وضعیت شادگان در حد قول و مصوبه باقی بماند. باید دید ظرف 2 ماه آینده این قول عملی خواهد شد یا خیر.

معاون وزیر نیرو نیز هر گونه تصمیم برای تغییر وضعیت کنونی فاضلاب شادگان را منوط به مرکز دانست و گفت: زمان بندی، منابع مالی و تصفیه خانه باید در تهران بررسی و تصمیم گیری شود.

وی قول داد مشکل فاضلاب شهرستان شادگان با پرداخت فاینانس 1 میلیارد دلاری به صورت فاینانس ظرف دو سال آینده حل و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در حوزه ی رودخانه ی کارون از محل فاینانس اجرا شود.

میدانی بازه زمانی 1 ساله را برای بهره برداری از تصفیه خانه آب دارخوین ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد با این پروژه کیفیت آب شرب شادگان ارتقا پیدا کند و موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری صبحانه پرس، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395، کدخبر: ۷۲۹۶، www.arassnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
بجای این دعواهای لفظی به فکر مردم باشید ومشکلشونو حل کنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین