پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا، رسیدن به مطالبات رهبری و اولویت برنامه‎های فرهنگی و اسلامی را مهمترین اهداف دانشگاه موفق دانست.

شعارسال: دکتر امینرضا کمالیان اظهار کرد: در راستای دست یابی به مطالبات رهبری باید تعامل و ارتباط نزدیک با سازمان ها و ادارات داشته و بستر لازم را برای انعقاد تفاهم نامه و قراردادهای همکاری در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین مهیا کرد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر ارزش های اخلاقی و ارزش های اسلامی و فرهنگی است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های چشم گیری در زمینه فرهنگی انجام داده و کارنامه درخشانی را در این حوزه دارا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان فرمایش مقام معظم رهبری و نقش دانشگاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی خواستار افزایش آهنگ توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان شد و گفت: باید در تمام برنامه ها و جلسات در جهت نقش آفرینی در ایجاد تمدن نوین اسلامی گامهای موثری برداشته شود.

وی با اشاره به ارتقاء چشمگیر کانونها و انجمنهای علمی و نشریات دانشجویی افزود: توسعه شرکت های دانش بنیان، مرکز رشد و استقرار هستهها و واحدهای فناور از جمله فعالیتهای انجام شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان، در زمینه ایجاد فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان است.

این مسئول بررسی مصوبات جلسه هیات امنا، بررسی برنامههای راهبردی ششم واحدها و مراکز، تصویب بودجه سال 95 و مستند‌سازی 70 درصد از املاک دانشگاه را از مهمترین برنامههای استان برشمرد و عنوان کرد: در راستای ترغیب استادان و دانشجویان، مرکز رشد واحد زاهدان از طرح ها و ایده های راهبردی برای ارتقاء فعالیتهای علمی و پژوهشی استقبال مالی و علمی میکند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا استان سیستان و بلوچستان، تاریخ دوشنبه 25 آبان 1394، کد مطلب: 5-4386-948، www.sb.isna.ir

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین