پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
استخری که وعده بهره برداری و مراسم افتتاح آن در یک هفته بعد از عید فطر داده شده بود تا بدین لحظه متوقف شده است و خبرها حاکی از این است که سیستم فاضلاب آن مشکل دارد و افتتاح به زمانی دیگر موکول می شود.
شعارسال: استخر سرپوشیده غدیر رامهرمز که مسئولان از آن بعنوان یکی از مجهزترین استخرها صحبت می کنند حدود 9سال پیش بدلیل بازسازی و بروز شدن با استانداردها تعطیل شد اما از آن زمان تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

این پروژه با اعتباری بالغ بر 1میلیاردتومان طبق قول مسئولین از جمله اقبال محمدیان و رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان رامهرمز مقرر بود یک هفته پس از ماه رمضان با حضور وزیر ورزش و استاندار خوزستان به بهره برداری برسد اما اکنون با پیشرفت بالای 90 درصد این اتفاق هنوز رخ نداده است.

اهمیت تکمیل هرچه سریعتر این پروژه که صبر جوانان رامهرمزی را تمام کرده است زمانی مشخص می شود که بگوییم با اجرای آن مانعی از مرگ جوانان شهر در رودخانه های اطراف می شود ،همین چندهفته پیش بود که یکی از جوانان نخبه رامهرمز که چندروزی تا جشن دامادی اش نمانده بود به علت نبود استخر ، در آبشار سرگچ رامهرمز جان خود را از دست داد.

مسئله ای که اقبال محمدیان را به تکاپو واداشت و وی پس از این ماجرا فورآ از روند پیشرفت این پروژه از نزدیک بازدید کرد و در جریان این بازدید به خبرنگار رامهرمزنیوز گفت: تا پایان ماه رمضان استخر رامهرمز افتتاح خواهد شد و با افتتاح این مجموعه انشالله دیگر شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

اما ناصر ربانی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان رامهرمز در گفتگویی اظهار کرد:عقب افتادن زمان افتتاح استخر غدیر، به دلیل آماده نبودن سیستم فاضلاب آن است.برخی افراد و رئیس سابق قصد داشتند و سعی کردند استخر را قبل از آماده شدن سیستم فاضلاب آن افتتاح کنند، که این کار باعث رسیدن آسیب جدی به سیستم کلی استخر می شد و من مخالفت کردم.

وی ادامه داد:برای دعوت وزیر ورزش و استاندار خوزستان مشکلی وجود ندارد و بعد از اتمام کار سیستم فاضلاب و بیمه شدن استخر ، افتتاح این مجموعه صورت می گیرد و آماده خدمت رسانی به همشهریان می شود.

اما پس از این اظهارات علی آلبومراد رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان رامهرمز با انتشار جوابیه ای اظهار کرد:امروز یکی از سایت های خبری به نقل از آقای ربانی نوشته بود(برخی افراد و رئیس سابق قصد داشتند و سعی کردند استخر را قبل از آماده شدن سیستم فاضلاب آن افتتاح کنند، که این کار باعث رسیدن آسیب جدی به سیستم کلی استخر می شد و من مخالف کردم) از مطلب فوق واقعا متعجب شدم زیرا که صورتجلسه حق دفع فاضلاب در اداره ورزش و جوانان موجود می باشد و به امضاء اینجانب و رییس آبفا و فرماندار شهرستان رسیده بود .

وی عنوان کرد:این مسئله را خود آقای ربانی می دانست زیرا مسئول امور اداری بود و در چند روز اخیر بیش از ۲۰ بار بصورت تلفنی صحبت کردیم و مراحل اجرای نصب فاضلاب را به وی عرض کرده بودم ، حال چرا همچنین مصاحبه ای کردند نمی دانم؟

آلبومراد خطاب به ربانی گفت: دوست عزیز همانطور که قبلا خدمتت عرض کردم اولین قدم موفقیت در هر کاری صداقت می باشد ،خودت باش، نه آن کسی که دیگران می خواهند ، خودت را بازیچه افراد قرار نده که از جنابعالی سوء استفاده کنند و به مقاصدشان برسند ،این پست ها و مقام ها همیشگی نیستند و ارزش دوستی ها بالاتر از این حرف ها خواهد بود.

وی ادامه داد: آقای ربانی با آبروی کسی به ناحق بازی نکنید و از افراد دلسوز و بادانش مشورت بگیرید و همچنین نمی خواستم وارد حاشیه شوم ولی وقتی پای آبرویم در میان بود مجبور به جواب شدم ،در ضمن وصل سیستم فاضلاب استخر به سیستم فاضلاب شهری کار یک ساعت می باشد.

اینکه کدامیک از مسئولین اداره ورزش و جوانان رامهرمز درست می گوید اهمیتی ندارد ، آنچه که بیش از این ها اهمیت دارد محرومیت 9ساله رامهرمز از داشتن یک استخر با حداقل امکانات است.

پی نوشت: جوانان شهر را هم مثل عزیزان خود بدانید و تا حادثه ناگواری دیگر رخ نداد ، استخر را راه اندازی کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رامهرمز، تاریخ انتشار: یکشنبه 3 مرداد 1395، کدخبر: - ، www.ramhormoznews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین