پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
چقدر مردم ما و خصوصا ما گیلانی‌ها باید ساده اندیش باشیم که دیدار قالیباف از بازار رشت را پای دیدار مردمی بگذاریم. از آقای قالیباف بپرسید که در بازار رشت چه می‌کند و چکار می‌تواند بکند؟ آقای قالیباف، با شعار سفره مردم پر نمی‌شود. به فکر اصلاح روند‌های سیاستگذاری در مجلس باشید. مجلسی که به لطف شورای نگهبان و تدابیر آقای کدخدایی، عملکردش صدای خیلی‌ها را در آورده است.

شعار سال: دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس رشت امروز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به گیلان از بازار رشت بازدید کرد.
 
به گزارش ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان استان در بازار سنتی رشت واقع در میدان شهرداری بازدید کرد و با کسبه و بازاریان دیدار نزدیک داشت.
 
دکتر قالیباف در این بازدید همچنین وضعیت بازاریان را جویا شد و دغدغه ها و مشکلاتشان بررسی کرد.
 
علاوه بر این رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بازدید بازار رشت، از مرکز آموزشی محیط زیستی تالاب انزلی واقع در پناهگاه حیات وحش سلکه بازدید کرد.
 
رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز طی سفری یکروزه به منظور شرکت در یادواره سرداران و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گیلان به این استان سفر کرد.
 
دکتر قالیباف همچنین در نواختن زنگ اول مهر گیلان در مدرسه حضرت رقیه (س) رشت شرکت کرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:    1مهر  1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84481677

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین