پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
در اجرای سلسله جلسات هم اندیشی با هدف بررسی مشکلات و مسائل آموزشی شهرستان های خوزستان با حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش در راستای برنامه ریزی برای ارتقای شاخص ها، رفع مشکلات و بهبود رتبه آموزشی ، نخستین جلسه با حضوراستاندار، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش لالی برگزار شد .
شعارسال: به دنبال بیان مشکلات و مسائل موجود در آموزش و پرورش لالی در جلسه مشترک فرماندار و رئیس آموزش و پرورش لالی با مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نخستین جلسه بررسی مشکلات آموزشی خوزستان توسط محمد تقی زاده برای شهرستان لالی ترتیب داده شد تا با حضور استاندار خوزستان به آن ها رسیدگی شود .

در این جلسه غلامرضا شریعتی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در توسعه استان افزود : در اولین نشست با دعوت از مناطق آموزشی لالی و حمیدیه مشکلات و چالش های این دو منطقه محروم مورد بررسی قرار گرفت و انتظار می رود مسائل طرح شده که در چهار محور فضاهای آموزشی، تعمیرات و تجهیزات، نیروی انسانی و رتبه آموزشی بود به صورت جدی تر پی گیری شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ۲۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی در اختیار فرمانداران شهرستان ها است که مقرر شد بخشی از این اعتبار صرف مسائل آموزش و پرورش شود.

فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی در این جلسه مهمترین مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در لالی را مسائلی از جمله کمبود فضای آموزشی ، کمبود نیروی انسانی و نیاز به تعمیرات و تجهیزات در سطح مدارس عنوان کردند.

استاندار خوزستان هم که برای نخستین بار چنین جلسات تخصصی را به اجرا در آورده است با تخصیص اقلامی همچون رایانه ، سیستم های هوشمندسازی ، وسایل سرمایشی و گرمایشی و همچنین دستگاه های مختلف اداری به همراه تعمیرات مدارس موافقت کرد .

وی همچنین قول مساعد داد تا جهت رفع کمبود فضای آموزشی در شهر لالی 3 باب مدرسه جدید احداث شود.

گفتنی است گودرز ترکی زاده (فرماندار) و مصطفی فاریابی (مدیر آموزش و پرورش) لالی پیش از این هم جلسه ای جداگانه با مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان داشته که ضمن بیان مشکلات موجود در مدارس لالی مقرر شد تا اقلامی مختلفی همچون رایانه ، میز و صندلی ، وسایل سرمایشی و گرمایشی و گازکشی مدارس به همراه تجهیز معلم سرای شهرستان اختصاص یابد .

رضایی مدیر کل نوسازی مدارس استان همچنین با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در لالی قول مساعد داد که کلنگ زنی 3 باب مدرسه جدید در لالی در دستور کار قرار گیرد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری لالی نیوز، تاریخ انتشار: جمعه 8 مرداد 1395، کدخبر: 3925 ، www.lalinews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین